|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Как производителите на алкохол си хвърлят парите.
|
|
Автор |
ClD (акъл wanted) |
Публикувано | 19.04.04 01:39 |
|
"Като обществени и отговорни стопански субекти, които се занимават с производство на алкохол, по-скоро трябва да се грижим за превенцията и възпитателната част в обществото, отколкото да ограничаваме рекламата. Защото няма никакви доказателства във световната практика, че рекламата влияе върху увеличаване или намаляване на консумацията на алкохол. Дори нещо повече - има случаи, като Канада например, където 15 и повече месеца е имало тотална забрана на алкохол и нямало никакво помръдване на продажбите."
Източник:
Излиза, че рекламата не увеличава продажбите т.е. производителите си хвърлят парите за реклама на вятъра. Защо ли харчат пари, след като не се увеличават продажбите? Аз мислех, че първата цел на рекламата е да увеличава обема на продажбите.... Явно съм грешал...
Work like a slave.
Command like a king.
Create like a god!
| |
Тема
|
Re: Как производителите на алкохол си хвърлят пари
[re: ClD]
|
|
Автор |
NeonSun (Chrysobеryl) |
Публикувано | 19.04.04 12:12 |
|
Преразпределяне на пазара.
--
Shine on~
| |
Тема
|
Re: Как производителите на алкохол си хвърлят парите.
[re: ClD]
|
|
Автор |
Dee Model (furious) |
Публикувано | 19.04.04 12:49 |
|
Всъщност са искали да кажат, че според изследванията ограниченията върху рекламата на алкохол не влияе върху намаляването на консумацията. Само дето малко са се увлекли :)
...if men are to be ruled, then the enemy is reason.
| |
Тема
|
Re: Как производителите на алкохол си хвърлят парите.
[re: Dee Model]
|
|
Автор |
Haчko (What the fuck?) |
Публикувано | 19.04.04 13:26 |
|
Само дето малко са се увлекли :)
Доста
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
| |
Тема
|
Наистина си грешал
[re: ClD]
|
|
Автор |
Ecнaф (The Boomer) |
Публикувано | 19.04.04 14:53 |
|
Първите цели на рекламата са brand awareness и brand loyalty, а не обем на продажбите. Това е първа цел на пласмента напр.
Е, интервюираната също е позасилила дозата с успокоителните, нещо като цигарените компании преди да забранят рекламата им...
Agent of Change
| |
Тема
|
Re: Наистина си грешал
[re: Ecнaф]
|
|
Автор |
Dee Model (furious) |
Публикувано | 19.04.04 15:49 |
|
Да де, ама в момента проектозакона минал през комисията е леко безумен и подлежи на всякакви тълкувания. Има ли смисъл да се приема закон, който след това ще бъде лесно заобикалян от тези, които имат достатъчно връзки или пари да си ги създадат.. Не че самият закон не е безсмислен и глупав...
...if men are to be ruled, then the enemy is reason.
| |
Тема
|
Re: Как производителите на алкохол си хвърлят парите.
[re: Haчko]
|
|
Автор |
Dee Model (furious) |
Публикувано | 19.04.04 15:52 |
|
Тъй де .. :)
...if men are to be ruled, then the enemy is reason.
| |
|
- „Какви са тези реклами - братя, бащи, целувки. Събрахме се, отидохме... Това не е хубава реклама. Подобни реклами не трябва да съществуват. Рекламата трябва да е деликатна“, обясни д-р Димитър Игнатов (ОДС).
- Депутатът Пламен Кенаров: „Не може ли по друг начин да се финансирате?“ (на обяснението, че търговските оператори се издържат само от реклама). Пак той: "Правим закон за здравето, не за алкохолизма".
- фабрична марка (дали "търговска" е остаряло понятие )
- Чл. 56.
(1) Забранява се пряката реклама на спиртни напитки.
(3) Непряката реклама на спиртни напитки не може да се излъчва в радио- или телевизионни предавания преди 22 часа.
Agent of Change
| |
|
... пуснах същото в Политика, след като ми изпадна в Капитал. Ебаси, какво разбира този човек. Работата му в комисията е не да казва коя реклама му харесва и коя не, а да състави работни принципи. Бтв .. и те толкова безумни. Дано не мине през пленарна зала идиотския им проектозакон.
...if men are to be ruled, then the enemy is reason.
| |
Тема
|
Re: Наистина си грешал
[re: Ecнaф]
|
|
Автор | Гeoprи (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.04.04 17:48 |
|
Зийман друго вика. Да не му ли се доверявам?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|