|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
добра креатив агенция
|
|
Автор |
Mилko Гeoprиeв (непознат) |
Публикувано | 10.05.01 22:44 |
|
Изкажете мнение за добри агенции за креатив. Принципно смятам да сегментирам ATL, BTL както и отделно планиране и баинг. Някой с опит в подобни ситуации? Въпросъt е по - скоро за дискусия, кои са добрите агенции в респективните направления. Аз лично имам симпатии към Saatchi и Publicis (K+K), но ми харесват и идеи на Leo Burnett и Graffiti BBDO....
Errare Humanum Est, Sed Perseverare Diabolicum
| |
|
...някой колега от големите фул сървис агенции, че криейтива на конкуренцията е по-добър. Фрилансърите, пък ще твърдят, че под твърда шапка не расте нищо хубаво, а хората извън рекламния бизнес /с малки изключения/ не познават толкова добре агенциите и не знаят коя кампания на коя агенция е дело...
Всъщност и аз не бих могъл да ти обобщя и да кажа - тези колеги са по-добри, тези са по-зле. Утре ще работя с тях... Бих могъл да кажа например ето тази реклама е добре направена, този билборд sux, но да генерализирам...
Я по-добре ми кажи, за теб кое е най-доброто направено от български копирайтър?
За мен си остава: "Мъжете знаят защо..."
Погледни то се превърна в социален феномен!
This cold war just got hot!
| |
Тема
|
Баварски тертип с удачно мото.
[re: Meдapko]
|
|
Автор |
valsodar (Чародей) |
Публикувано | 11.05.01 10:43 |
|
Не ти ли е направило впечатление как болшинството реклами за бира копират баварския стил, кажи-речи от началото на века. Е, малко е краднато и от Лъки Страйк, ама нейсе.
Реално погледнато мотото направи кампанията. Стана един вид хвърковата фраза.
Истината е някъде там ! - реплика на очния ми лекар.
| |
Тема
|
Все пак трябва да признаем, че...
[re: valsodar]
|
|
Автор |
Meдapko (сънчо) |
Публикувано | 11.05.01 10:49 |
|
...рекламата трудно излиза от рамките на приетата номенклатура от похвати традиционни за даден продукт. В повечето случаи това се обуславя от рагет групата, но много често става и поради стриктни изисквания на клиента...
Пък и толкова често от чуждестранните централи се спускат подробни изисквания, че тук място за творчество остава много малко...
This cold war just got hot!
| |
|
Дайте да мислим необременено. Примерно аз не обичам агенциите, които гравитират покрай Гергов, но сред тях определено има хора с идеи, нали :)
Що се отнася до копирайтърите, "Върха на сладоледа" мисля че ще влезне в историята на рекламата в България заедно с Каменица-та. Все пак и двете добиха гражданственост в обществото... Може би и "На една ръка разстояние" :)
P.S. Лично винаги съм харесвал вица с "И той квоо... ?", поради което радирекламата на Елит на Сачи определено ме разсмя, в добрия смисъл на думата. Бравос колеги от Сачи :)
Errare Humanum Est, Sed Perseverare DiabolicumРедактирано от Mилko Гeoprиeв на 11.05.01 16:13.
| |
|
...вземи за пример P&G - какъв креатив, те даже локалните клипове правят по формат (template както му викат те), зададен от централата в Германия :)
Errare Humanum Est, Sed Perseverare Diabolicum
| |
Тема
|
Re: мислене, мислене и пак мислене :)
[re: Mилko Гeoprиeв]
|
|
Автор | Haблюдaтeл (Нерегистриран) |
Публикувано | 19.05.01 18:13 |
|
А това, което беше измислено в "Програма за един милион" на фирма "Розабела" - "Нашите пасти са вашите страсти" ? То да не би да беше по лошо ?????
| |
|
...бях го забравил.
Добро е :) поне го помня още :)
...давайте още, хайде :)
Errare Humanum Est, Sed Perseverare Diabolicum
| |
Тема
|
Re: мислене, мислене и пак мислене :)
[re: Mилko Гeoprиeв]
|
|
Автор | Heдoвoлнa (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.05.01 23:19 |
|
Добре де, щом е за даване ще даваме:)
Ама ако дам пример с рекламата на тоалетна хартия Белана много грозно ли ще ме изгледате?
с най-искрени извинения, че съм наранила крехките ви естетски чувства със споменаването на тая рекламка,
ваша Недоволна
| |
|
.. за тоалетната хартия не си я спомням - ярко се отпечата в крехкото ми съзнание "салфетки белана"
ако нея имаш предвид - супер си беше рекламата.... :)))
I'm out of coffee... snif...shif...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|