Дискомфорт ниско долу

4 отговора 0 прегледа
#1

Дискомфорт ниско долу

Здравейте,този месец бях планувала да ходя напочивка,но за мое съжаление датата щеше да съвпадне с цикъла ми.И преди година съм ползвала Оргаметрил,тази година си го взех без предписание за да го отложа с 2-3 дена.Заминах с приятеля ми ,правихме секс тези 3 дена , усещах болка в някой пози,понеже има имплантирано топче.2 дена след това си ми дойде цикъла,както очаквах ,но малко по-продължително и при уриниране към края,имах чувството за неизпразнен пикочен мехур.След това болките поутихнаха ,но имам дискомфорт ниско долу под корема.На какво може да се дължи?

Отговор
в отговор на kisslulu #2

Re: Дискомфорт ниско долу

Ами понякога е травматичен цистит или уретрит след бурен секс.


Но може и да е инфекция.
Така че - урина и микробиология при гинеколога в поликлиниката или където си избереш.

Трябва да правим добро от злото, защотото то няма от какво друго да бъде направено
Отговор
в отговор на kisslulu #3

Re: Дискомфорт ниско долу

Колко голямо беше топчето?

Отговор
в отговор на Sargonlll #4

Re: Дискомфорт ниско долу

и аз това се питам. чудя се дали да не си имплантирам и аз ако удоволствието си го бива

Отговор
в отговор на Mechokyt #5

Re: Дискомфорт ниско долу

Недей, доказано е, че води до ранна импотентност.

Отговор