Xanax

4 отговора 0 прегледа
#1

Xanax

Преди 3 месеца започнах лечение с Xanax - два приема, сутрин и вечер по едн таблетка от 0,25 mg. От 12 дни започнах да намалявам дозата, с цел прекратяване на приема, като взимам само сутрешната доза - 1 таблетка от 0,25 mg. Консултирах се с невролог и той ме посъветва да продължа с 1 таблетка сутрин още 9 дни, т. е. общо 3 седмици, след което да взимам по половин таблетка сутрин - в продължение отново на 3 седмици.
Забелязвам, че около обяд ми се "носи" нещо главата, чувствам се отпаднал, леко замаян, не мога добре да фокусирам погледа си и други такива подобни симптоми. Дали това се дължи на така нареченото "отнемане" при намаляване на дозата на Xanax?

За национално могъща и социално справедлива България!

Редактирано от Идeaлиcтa на

Отговор
в отговор на Идeaлиcтa #3

Re: Xanax

а някои обясни ли ти че касанакса води до зависимост

Отговор
в отговор на secondwife #4

Re: Xanax

В какво се изразява тази зависимост? Аз съм го взимал само 3 месеца и то в минималната доза - 0,25 мг сутрин и вечер. С удоволствие бих го спрял - така че, не усещам пристрастяване към него.

За национално могъща и социално справедлива България!
Отговор
в отговор на Идeaлиcтa #5

Re: Xanax

Преди няколко години вземах ксанакс, но само вечер тъй като имах проблеми със съня. Пих го няколко месеца, после го спрях и не съм имала странични ефекти. Лекарите казват, че води до пристрастяване, но при мен явно че не е имало, спрях го лесно

Отговор