Проблем с психиката

10 отговора 0 прегледа
#1

Проблем с психиката

Здравейте, вече стана 6-7 месеца не съм употребявал нито бонбони нито амфети
първите няколко месеца имах страшни паранои отдавам го на факта че няколко пъти предрусах здравата с амфети ... Бях на едно парти два три месеца преди да се осъзная на къде отиват нещата и там пак здравата предрусах с три бонбона и приблизително грам амфети след това парти вече всеки път щом друсах почвах да предрусвам защото през 20-тина мин си правех лента не знам защо си правех толкова ленти просто нещо от вътре ме тикаше да си правя и правя докато не изтръпна и така сигурно два три месеца всеки ден или ако не всеки през ден си вземах грамче и сам си го патках ... Казах си ще спра и така и стана спрях
знаех че първите дни ще бъде трудно и си беше всмисъл имах невероятни паранои страх да излизам на вън че ме дебнат да ме гръмнат че ме следят някви агенти и т.н и това премина та ето и вече станаха 6-7 месеца изгубих точно колко станаха може би и 8 но и сега от време на време имам някви леки паранои свързани с хора примерно и не само някой някъде ме кани и аз веднага си правя някви странни асоциации и почвам да параноясвам или се оглеждам и забелязвам няй-малките детайли и после мисля за тях и изведнъж щрак отново няква параноя за кратко и след половин един час се възстановявам като седна и помисля че това са пълни глупости които си ги мисля и така.Почна да ми става досадно почнах да пия Гинко прим Макс не знам до колко би ми помогнало това. :) но мисля че ми помага. И така въпроса ми е ще спрат ли тея странните помисли в главата ми и има ли начин да ги отсраня?

Отговор
в отговор на eдин тaм нe cи чyвaл зa мeнe #2

Re: Проблем с психиката

емииии....хех-хех-хех.

може да спрат, може и да не, най-добрия вариант е да си вземеш съответната рецепта от психиатър за някакъв лек, но дълго действащ бензодизепин, поне за няколко месеца, това разбира се, ако не нацелиш някои който ще ти изпише някв шит които само ще навреди in the long run, както обикновенно става:)

______________________________________
exterminate all rational thought.
Отговор
в отговор на diamorph #3

Re: Проблем с психиката

ми след 8 месеца мисля че съм се възстановил до такава степен че да нямам нужда от психиатър още повече че има възможност да ми даде лекарства които са "шит"
В смисъл ако не спрат тея параноики кво трябва да свиквам с тях така ли?
Знам че проблемът ми звучи смешно и на фона на постовете във форума даже не си заслужава но все пак ...

Отговор
в отговор на ARlZE #5

Re: Проблем с психиката

Е нон стоп е много силно казано, имам някви паранои но не са нонстоп, и то не е със всичко и всички хора само с определени за които сами били параноите (които всъщност са пълна глупост) но пак наскоро се видях се един приятел за които имах абсурдна параноя тои ми предложи да отидем да пием кафе и на мен веднага ми се включи абсурдното мислене и почнаха някви дребни работи... и аз веднага отщипах и казах че имам работа и се махнах.А може би трябваше да отида да уверя болния си мозък че няма нищо страшно.
Възможно ли е да се появят трайни (перманентни) мозъчни увреждания да друсал съм може би в продължение на 3 години първите две години доста рядко в месеца веднъж но последната година беше по често а последните месеци през ден два.

Отговор
в отговор на ARlZE #6

Re: Проблем с психиката

В отговор на:

[..]най-добрия вариант е да си вземеш съответната рецепта от психиатър за някакъв лек, но дълго действащ бензодизепин, поне за няколко месеца[..]



Ех... ти до последно ще мислиш, че се бъзикам. Дългодействащите бензодиазепини се спират с намаляващи дози буквално за няколко години. Как ще ги пие няколко месеца, като само спирането трае години? Дългодействащите бензодиазепини се прилагат само за епилептици, които не могат да функционират без нещо, което да намаля електроподаването в увредения им мозък 24/7/365. Паранои и други такива глупости се преодоляват с дългосрочна трезвеност и намиране на работа.

------------------------------------------

Отговор
в отговор на The giver and the taker #7

Re: Проблем с психиката

Ако бях за психиатър щях да отида но си се преценявам че не съм стигнал чак до так че да ходя на психиатър и да пия някви допълнителни синтетики.
Нещото което не съм написал за себе си е че преди време ,година преди да почна да употребявам по сериозно амфети и наркотици от рода, претърпях тежка мозъчна травма имах хематом който се отстрани по оперативен път беше ми забранено всичко алкохол,цигари пък за наркотици и дума да не става но аз видиш ли се възстанових (поне така си мислех) те и докторите го потвърдиха но все пак има някви малки октлонения.И така пиех трилептал и ноотропил в продължение на една година (казаха ми че може да отключа епилепсия ако прекалявам с веществата променящи съзнанието)Но аз не обърнах голямо внимание на това защото всички знаем как говорят докторите и колко са крайни относно пациентите си.Ако тази информация може да помогне за разрешаването на иначе така незначителния ми проблем ще се радвам.

Отговор
в отговор на eдин тaм нe cи чyвaл зa мeнe #8

Re: Проблем с психиката

И сега наскоро бях на преглед и всичко беше ОК със физическото ми състояние.
В смисъл нямах никъкви уреждания.

Отговор
в отговор на eдин тaм нe cи чyвaл зa мeнe #9

Re: Проблем с психиката

Брат, проблемът ти изобщо не е незначителен - вярвам, че го осъзнаваш.

Имай предвид и това, че, доколкото разбирам, в момента водиш живот без стрес. Но в мига, в който започнеш работа, да гониш срокове, да взимаш изпити, да се опитваш да печелиш пари...тогава нивата на стрес могат да се окажат фатални за психичното ти благополучие. Хора без хематоми в мозъка и без никакъв опит със стимулантите се сриват ежедневно от стреса. Но това е строго индивидуално, разбира се. Това, което е сигурно е, че ако сега не вземеш мерки, по-нататък ще си платиш с лихвите за безразличието.

ПОСЪВЕТВАЙ СЕ С ЛЕКАР ВЕДНАГА!!!

Успех! Надявам се да си късметлия и да не платиш прескъпо за малоумни младежки увлечения, както толкова много хора преди теб.

Rise in Red
Отговор
в отговор на ARlZE #10

Re: Проблем с психиката

Параноии от бонбони и витамини?На момента да понякога след дълъг маратон с кръгчета и твърд алкохол съм се чуствал доста изкривен и са ми минавали всякакви шантави мисли(спомням си веднъж на такова афтър парти,което продължаваше доволно домакина ми пусна мухата,че съквартиранта и приятелката му от другата стая сме ги събудили и ни наблюдават през прозорчето на вратата от коридора,спомням си как гледах с недоверие към него и после към прозорчето и го карах да стане да види дали има някой в коридора),но никога не съм забелязал остатъчен ефект да не говорим да се получи това само от витамини..Може би наистина този хематон,който са ти го отстранили дава някакво отражение,но едвали ще има във форума толкова компетентен човек,който да каже нещо сериозно по този въпрос май е най добре да отидеш на лекар..
Или гледай ако е възможно да пазариш само материал на основата на МДМА в момента докараха доста доволни вносни кръгчета...че напоследък с какви ли не боклуци съм се сблъскавал..

Отговор
в отговор на The giver and the taker #11

Re: Проблем с психиката

зависи:)

не мисля че се бъзикаш, знам, че бензодиазепините са най-гадната зависмост.

но - зависи.

в крайна сметка, освен всичко останало, са установен стандарт.

някои чисто неврологични проблеми не се лекуват просто с "трезвеност и намиране на работа".

______________________________________
exterminate all rational thought.
Отговор