Какво етова ?

5 отговора 0 прегледа
#1

Какво етова ?

Изтръпва ми езика, все едно съм го изгорила. Може ли да е от постоянната употреба ва паста за зъби"Пародонтакс" ? Ако някой има предположения, моля да ми пише. Благодаря !

Отговор
в отговор на keva #2

Re: Какво етова ?

Ползвам Parodontax от години и съм много доволен. В началото, по спомен, не беше много приятно, но чак пък да ми е изтръпвал езика - не мисля. Иначе сега въобще не я усещам неприятно.

Отговор
в отговор на keva #3

Re: Какво етова ?

Случвало ми се е това...след бременност...обаче паралелно с усещането страшно много ми се приядоха и овесени ядки...представях си ги заляти с гореща вода или сварени, размекнати, с орехови ядки и настъргана лимонова кора...подсладено с мед))...та понеже никога не съм обичала овесени ядки се учудих, защо бе аджеба баш това ми се яде?

Купих си и близо седмица не можех да им се наситя...мина ми и това болезнено изтръпване и щипане на езика))

Споделяки преживяването с Джи пито...тя ми каза, че най-вероятно е било недостиг на вит. Б...т апробвай с моя метод))...ама ги яжсутрин , обед и вечер))...по една пълна чаена чаша!
Дано ти помогне!

Отговор
в отговор на LlRA.. #4

Re: Какво етова ?

Много благодаря Веднага ще опитам и аз ги обичам и доста често си купувам, само че с кисело мляко. Ще съобщя за резултата.

Отговор
в отговор на keva #5

Re: Какво етова ?

Имах близо година и половина такова чувство на изтръпване , сякаш съм лизнала батерия от ляво на езика, но имах и болки в тригеминалния нерв вследсвие на стрес , настина и зъболечение. Още го имам понякога и наистина е свързано с нарушения на сетивен нерв и вероятно липса на витамин б
много съм чела из нета , ето ти нещо по въпроса
[линк]

Отговор
в отговор на keva #6

Re: Какво етова ?

Обаче трябва да са сварени!...или запарени...да се пораздуят!...не така сухи направо от кутията!!!
Махни и захарта- само мед!

А да видим ще има ли резултат...вземи и някое друго вит.Ц и разтворим Магнезии...по една таблетка 10дни поне...и много ядки...да не забравяме

Пиши след седмица))

Редактирано от LlRA.. на

Отговор