Странно прилошаване
18 отговора
0 прегледа
Странно прилошаване
От няколко дни се чувствам много зле- имам силно главоболие,гади ми се, вие ми се свят, боли ме корема, не мога да се храня нормално...............изведнъж ми става лошо, като прилошаването някакси идва от стомаха или сърдечната област.........не мога да определя точно
! Преди месец правих няколко кардиограми и със сърцето нямах никакъв проблем, затова го изключвам! Пропуснах да кажа, че миналата седмица бях с гнойна ангина и пих Аугментин! Какво може да бъде това прилошаване и от къде идва? Много е неприятно и силно ме притеснява
!
Re: Странно прилошаване
Комбинацията от гной и антибиотици е направо прелест.
Пий повече течност. Трябва да изхвърлиш всичко това от себе си. Яж лека храна, да не си товариш организма допълнително. И си гледай сливиците от време на време да не те повтаря. Обикновенно се получават тапи, които задържат гнойта в сливиците, започва да те боли адски глава и подобни на другите ти симптоми. Тапите са малки бели петна с големина на главата на топлийка по сливиците. Ако имаш - на доктор.
Другият вариант е драстичен. Натриваш си сливиците със сода за хляб и се жабуриш с лайка. Така минимум по три пъти на ден. Целта е да паднат тапите и да изтече натрупалата се гноя в сливиците.
Пий повече течност. Трябва да изхвърлиш всичко това от себе си. Яж лека храна, да не си товариш организма допълнително. И си гледай сливиците от време на време да не те повтаря. Обикновенно се получават тапи, които задържат гнойта в сливиците, започва да те боли адски глава и подобни на другите ти симптоми. Тапите са малки бели петна с големина на главата на топлийка по сливиците. Ако имаш - на доктор.
Другият вариант е драстичен. Натриваш си сливиците със сода за хляб и се жабуриш с лайка. Така минимум по три пъти на ден. Целта е да паднат тапите и да изтече натрупалата се гноя в сливиците.
Re: Странно прилошаване
Варианта със содата го опитах вече, доста неуспешно премина, защото имам силни позиви на повръщане и нищо не успях да направя
! С гаргарата е същата работа, просто не понасям нищо в устата си............Общо взето се чувствам ужасно, днес толкова силно ми се виеше свят, че за малко не паднах
! Не знам какво да си мисля, то бива грип, ама моето никъде го няма!!!
Болен, мерси за информацията, дано скоро се оправиш
!
Болен, мерси за информацията, дано скоро се оправиш
Re: Странно прилошаване
Тоя антибиотик го изтърпях точно 3 дни. Чувствах се отвратително с него. Вместо да ми го смени докторицата ми изписа допълнителни лекарства за страничните ефекти?! Е, не помогнаха, проснах се като прани гащи. Като си го спрях и се оправих. 

Re: Странно прилошаване
Сериозно? Сега ако кажеш, че си имал и моите симптоми направо ще ме успокоиш
! Толкова лекарства съм изпила, но такива неприятни усещания никога не съм имала! Дано състоянието ми да е в следствие на антибиотика наистина, аз също го спрях преди три дни, но още се чувствам зле
!
Re: Странно прилошаване
Кръвното мериш ли го? Не знам какво чакаш, че не отиваш на лекар!
Re: Странно прилошаване
Чака да й мине с "божествена" намеса. Ама се оказа, че "божествата" не можели да огреят 7 млн. човека. Та като преключат със строежа на "светлото ни бъдеще" и ако още дишаш, и си им симпатична, и са на кеф, а и имат полза и интерес, може и да ти понапънат имунната система да преодолее проблема. Дотогава: По-добре си помогни сама и с малко докторска помощ. Най-разумният съвет. 
Re: Странно прилошаване
Re: Странно прилошаване
ОПЛ - Изреди му всичките болежки и дано е добър диагностик да ги навърже.
А за ниското кръвно си има и други начини за покачване. Няма нужда от тонове кафе.
Ти затова си и без тонус и т.н.
А за ниското кръвно си има и други начини за покачване. Няма нужда от тонове кафе.
Ти затова си и без тонус и т.н.
Re: Странно прилошаване
Стомаха ми беше като Виенската филфармония. Забележи, че пиех пробиотици защото съм с чувствителен стомах но и те не помогнаха. Световъртеж, отпадналост, променени вкусови усещания, изтръпване на крайниците, изпотяване, сърцебиене. Не знам защо правят такива боклуци изобщо...
Re: Странно прилошаване
И какво и е на темата Спиране на кафе?
Рал споделя кошмарните странични ефекти от лечение с аугментин.
Направо био оръжие , само дето понякога макрооргнизмите почти загиват заедно с микроорганизмите за които е предназначен антибиотика.
И на всичкото отгоре някои лекари се опитват да внушават на потърпевшите , че тези неприятни симптоми са на психична основа , а не следствие лечението с антибиотика
Няма начин да няма начин
Рал споделя кошмарните странични ефекти от лечение с аугментин.
Направо био оръжие , само дето понякога макрооргнизмите почти загиват заедно с микроорганизмите за които е предназначен антибиотика.
И на всичкото отгоре някои лекари се опитват да внушават на потърпевшите , че тези неприятни симптоми са на психична основа , а не следствие лечението с антибиотика
Няма начин да няма начин
Re: Странно прилошаване
Психична основа, а?
Е, луда още не са ме изкарвали.
Веднага бих сменила подобен кретеноид. Четеш ли листовките на лекарствата? Като писания на Стивън Кинг са. Винаги когато е възможно ги избягвам. 
Re: Странно прилошаване
и на мен антибиотиците така ми действат...спирам ги на 2-рият ден!...то за последните 15 години съм ги пила само 3 пъти де))...два пъти щях да пукна от вредни странични действия, чувствах се ужасно задръстена ...спрях го , болестта ми мина и без него!
Вторият път бях яко зле... в следствие синузит, сериозна инфекция, влизах и в ИСУЛ, та бях с някакъв двоен антибиотик /правиха ми и тест за подходящите такива/...интересно , май когато баш имаш нужда от него , а не просто така изписан- не му се усещат страничните действия!...обаче когато ти го нафраскат ей така заради спорта Джипитата...или сам се лекуваш с тях- тогава се чувстваш гадно!...е т'ва какво е не знам
...може би когато няма точна нужда от тях ...те скапват!
The Joy of Life
Вторият път бях яко зле... в следствие синузит, сериозна инфекция, влизах и в ИСУЛ, та бях с някакъв двоен антибиотик /правиха ми и тест за подходящите такива/...интересно , май когато баш имаш нужда от него , а не просто така изписан- не му се усещат страничните действия!...обаче когато ти го нафраскат ей така заради спорта Джипитата...или сам се лекуваш с тях- тогава се чувстваш гадно!...е т'ва какво е не знам
The Joy of Life
Re: Странно прилошаване
Направили са ти тест. По принцип така би трябвало да се изписва всеки един антибиотик. Но това дали ще го доживеят пра-внуците ни не знам. Сега джипито вади един списък по който се е договорило с някоя аптека и блъска едно към гьотере. Който оцелее - оцелее.
Re: Странно прилошаване
Точно така трябва да се изписва антибиотик ,след направено микробиологично изследване с посочени антибиотици за изтребване на микроба.Ама кой го прави?
Мене щяха да ме уморят миналото лято .Имах стомашни проблеми и без изследване ми казаха , че имам хелико бактер пилори ,който е причина за образуването на гастритие и язвите.
Дадоха ми да пия едновременно 2 антибиотика в комбинация с лекарство за подтискане стомашната секреция.То не беше сърцебиене , световъртеж , повръщане , треперене , изтръпване на крайниците , но реших да ги спра и всички тези симптоми изчезнаха като с магическа пръчка.
По-късно си правих гастроскопия и биопсия и нямах никакъв бактерии в стомаха дето незнам какво щеше да стане с мен , ако бях продължила да пия 10 дни тези антибиотици.
Сигурно е много трудно да се казва истината на пациентите и изследванията ,които трябва да си заплатят, за да се започне лечение
Няма начин да няма начин
Мене щяха да ме уморят миналото лято .Имах стомашни проблеми и без изследване ми казаха , че имам хелико бактер пилори ,който е причина за образуването на гастритие и язвите.
Дадоха ми да пия едновременно 2 антибиотика в комбинация с лекарство за подтискане стомашната секреция.То не беше сърцебиене , световъртеж , повръщане , треперене , изтръпване на крайниците , но реших да ги спра и всички тези симптоми изчезнаха като с магическа пръчка.
По-късно си правих гастроскопия и биопсия и нямах никакъв бактерии в стомаха дето незнам какво щеше да стане с мен , ако бях продължила да пия 10 дни тези антибиотици.
Сигурно е много трудно да се казва истината на пациентите и изследванията ,които трябва да си заплатят, за да се започне лечение
Няма начин да няма начин