MDMA

3 отговора 0 прегледа
#1

MDMA

Ще бъда честен. рядко съм в този форум, но имам въпрос колкото и да е странно... как така от МДМА става така че да има повишена еректилна функция и понижено либидо, вместо да е обратното? Благодаря.

Отговор
в отговор на Mapkoв #2

Re: MDMA

Оооо, докторе! Познах те по почерка с тези многоточия и "Благодаря . " накрая Радвам се че отново се засичаме макар и в много по-различна обстановка от миналия път, а?

Но нека ти отговоря на въпроса. Пак си си играл с кибрита, а? Да си взимал наскоро алфа-токоферол или "Трибестан" например? Защото мисля че при употребата на MDMA си го усетил като "повишена еректилна функция, но с понижено либидо", ааа... ? Не се стресирай, едва ли някой от форума те е познал, Гена. Като един истински доктор знаеш че това са си ефекти присъщи на MDMA - защо изобщо попита? Естествено че може вместо да ти се иска да ти стане, ама да не ти се иска. хахах, май пак си предозирал, няма значение . Да си жив и зврав и където и да работиш не ограбвай Venena-та, моля те

Отговор
в отговор на Mapkoв #3

Re: MDMA

Може би заради отпускането на серотонин, знам ли ? При SSRI антидепресантите има подобни ефекти в първите дни (намаленото либидо).

Ма не разбирам какво толкова странно има ?

Отговор
#4

Re: MDMA

Кирилицата е задължителна!

Отговор