Проблем с противозачатъчни
3 отговора
0 прегледа
Проблем с противозачатъчни
Здравейте! От 1-вия ден на цикъла си пия Линдинет 20, но вече 10-ти ден не спира да ми тече и даже днес се засили. Дали да ги спирам или да изчакам още малко, пила съм едва 10 хапчета....
Re: Проблем с противозачатъчни
Не ги спирай, понякога е нормално да има кафеникаво течение. Обърни се към гинеколога, който ти ги е изписал.
Държавата България - невъзможни неща няма!
Държавата България - невъзможни неща няма!
Re: Проблем с противозачатъчни
при нискодозовите, като Lindynette 20, кървенето е често срещан нежелан ефект. така може да ти кърви (слабо разбира се) цял месец, та дори и следвашите 2 месеца - различно е.
ако искаш да търпиш - въоръжи се с търпение.
другият вариеант е да преминеш на Lindynette 30 и кървенето ще спре.
след 2-3 месеца на Lindynette 30 ще се върнеш на Lindynette 20.
не забравяй да си правиш по 1 месец почивки на всеки 6 до максимум 12 месеца.
ако искаш да търпиш - въоръжи се с търпение.
другият вариеант е да преминеш на Lindynette 30 и кървенето ще спре.
след 2-3 месеца на Lindynette 30 ще се върнеш на Lindynette 20.
не забравяй да си правиш по 1 месец почивки на всеки 6 до максимум 12 месеца.
Re: Проблем с противозачатъчни
на мен първия месец, почти не ми спря зацапването....много е дискомфортно, но минава.......вземи си ежедневни превръзчици и не ги спирай, ще мине
Чудя се и се мая, де ще му излезе края?!
Чудя се и се мая, де ще му излезе края?!