Много спешно питане

4 отговора 0 прегледа
#1

Много спешно питане

Здравейте, обръщам се към вас с молба за спешен отговор. Проблема накратко:
Детето ми (2г), алергично, от няколко седмици е с паднал глас. Хомеопата, който се грижи за нея, изписа Стафизагрия 30 СН. Снощи дадохме за 1-ви път. Днес виждам, че всички ухапвания от комари, които и без друго бяха големи, червени и трудно минаващи, сега са станали направо огромни. Едната и ръчичка е ужасно подута точно под лакътя. И като че ли продължава да се подува все повече За сьжаление не мога да се свържа с хомеопата и сериозно се притеснявам.
Дали е възможно това да е реакция от лекарството? Мога ли да правя нещо, за да облекча отоците и какво?
Ще продължавам опитите за връзка с хомеопата, но ако някой друг даде мнение, може би ще бьда по-спокойна.

Отговор
в отговор на beloslava #2

Re: Много спешно питане

Как е гласа? Ако има позитивна промяна, реакцията върху кожата е изключително положителен знак.

Отговор
в отговор на пaциeнт #3

Re: Много спешно питане

Гласа със сигурност е по-добре, даже е почти нейния си.
Пациент, много ти благодаря за бързия отговор

Отговор
в отговор на beloslava #4

Re: Много спешно питане

Ако е реакция от лекарството ще мине ако повториш Стафизагрията през полвин час, няколко пъти. Често се случват лечебни кризи по този начин-обостряне на симптоми след даване на точно леарство.Все пак продлжавай да търсиш хомеопата.

Отговор
в отговор на beloslava #5

Re: Много спешно питане

А може и нищо да не правиш.Ако изчакаш кризата ще си мине от самосебе си.

Отговор