Кордарон

6 отговора 0 прегледа
#1

Кордарон

(Пускам мнението под това заглавие за да може да събера повече мнения)

Много ама адски много съм объркан, смазан психически и незнам какво още. Много пъти съм писал за проблемите си в този клуб - камерни екстрасистоли. С различна честота, пил съм бетаблокери който не ми действат много добре защото понижат пулса, кръвното ми налягане и ме карат да се чувстам като парцал, а немога да кажа че повлияват и екстрасистолите. Днес ходих при един страхотен кардиолог в 3-та градска, който от 1 година насам ме наблюдава, а именно д-р Велковски. Мнението му винаги е било че мога и сам да се справя с проблема, но може би малка подкрепа не би била излишна. Та така стигнахме до Кордарон - 5 дни по 1 таблетка и 2 дни почивка. Аз съм много притеснен за страничните ефекти от това лекарство, но въпреки това май ще трябва защото тези екстрасистолчета трябва да изчезнат защото бъркат в голяма степен бъдещето ми. Моля ви...толкова страшни ли са ефектите от това лекарство при подобна доза и употреба от 6 месеца ? Всъшност нещо необичайно ще почувствам ли ? Има ли някой с опит ? На 19 години съм, и съм с малко слабичка структура...ако е от значение.

Отговор
в отговор на миpocлaв #2

Re: Кордарон

По принцип, ако понисимостта ти към лекарства е добра и това ще ти подейства добре.Имам в предвид, че някои хора от всяко второ лекарство не се чувстват добре, я алергия, а някой страничен ефект им се проявява, ако не си от тези хора би трябвало добре да се чувстваш.Посочените странични реакции са с много нисък процент , някои под 0,1% ,така че няма страшно.
Успех!!!

Това е Минке положението!!!
Отговор
в отговор на миpocлaв #3

Re: Кордарон

доколкото знам от кордарона се увреждат очите, но все пак не съм специалист. в твоя случай трябва добре да се прецени отношението полза/риск. предполагам си обсъдил това с кардиолога.
ако ще го пиеш само 6 месеца предполагам няма да имаш трайни увреждания.
лошото е, че тези лекарства обикновено се пият цял живот.

Отговор
в отговор на нoчнoй_дoзop #4

Re: Кордарон

:) Аз отново пиша и още не съм взел решение какво да правя със себе си. Има мноменти в който имам много малко прескачания, има моменти в който имам страшно много и съм много много объркан. Чета все такива ужасяващи неща за това лекарство - че влияе на щитовидната жлеза, че дава отражения на бял дроб, на очите, пигментация и итн ... но наистина ли е толкова страшно и някак...задължително ли се проявяват тези неща? Кардиолога ми обясни, че е убеден в това, че няма да имам никакви странични ефекти за тази половин година. Истината е че много искам да се отърва от тези неща, но в същото време се страхувам и от този препарат...незнам какво да правя и ми е трудно да взема правилно решение. Не съм лекар за да си назначавам и отменям лечението, но се притеснявам да не ми повлиае отрицателно. На 19 години...доста сериозно лекарство ми се струва. Проблема е че тези екстрасистоли ми измениха мислинето и живота буквално и това трябва да спре! Според лекарите не ме застрашават по никакъв начин и ще е хубаво да ги стопираме именно заради тази причина - психическото ми състояние, а аз се страхувам да се подложа на това лечение...:( как да се справя ?

Отговор
в отговор на миpocлaв #5

Re: Кордарон

На лекарството пише - може да причини, не пише причинява.
Тоест има вероятност да прични ....
Разбира се има и лекарства които причиняват ....
За това и лекарствата се пият само когато трябва.
Не можеш да бъдеш сигурен че няма да се получат усложнения.
И ти си този който решава дали да поеме риска от усложнения.

Все пак имай предвид че има много упражнения които влияят на сърдечния ритъм. Тоест ако попаднеш на човек който знае какво прави - може да ти помогне без лекарства, ама ако не знае, може и да те обърка още повече.

Bеer? Mоre?
Плацебото
Отговор
в отговор на bira_more #6

Re: Кордарон

Кардиолога който посещавам е страхотен специалист...тъй като година и половина се опитваме да проведем лечение ... 6 месеца пих Беталок ЗОК който към 5-6 месец успя да даде нужния ефект. Тогава ме обзе някакво паническо разтройство ... преборих се и с него и от септември насам екстрасистолите значително са намелели...всмисал такъв че пристъпните състояния на нетърпимост са много по редки. Е да ама ги има. Кардиолога ми спомена че него не го притесняват тези екстрасистоли , но все пак тъй като аз се тормозя доста...споделиха ми че сърцето ми е с доста тънки стени, имам и някакъв безобиден пролапс и това води до състоянието ми. Та въпроса ми беше че един вид той на няколко пъти ме гледа ... може би 5-6 и аз все имах оплаквания от бета-блокера - понижава ми пулса и без това ниското ми кръвно и не се чувствам добре. От тези съобръжения ми е назначен този кордарон...пак казвам той потвърди че за него това е съвсем безобидно и със течение на времето и заякване на сърдечната мускулатура проблема ще отзвучи...ама аз като само му се оплаквам, човека какво да направи освен да ми даде нещо което да ме излекува и да се свърши цялата история. Проблема е в мен и в моята колебливост. Страхувам се от приема на това лекарство...това е истината, а знам че би ми помогнало....

Отговор
в отговор на миpocлaв #7

Re: Кордарон

Ами може би е по добре да се довериш на кардиолога си.
Все пак явно не си е претупал работата.

А бе то и аз се притеснявам да ходя по тротуара ама ....

Bеer? Mоre?
Плацебото
Отговор