опасно ли е ?
10 отговора
0 прегледа
Re: опасно ли е ?
Пробвай и ще разбереш 
Пиша, пиша
дълго пиша
но машината
не диша.
Чукам с пръсти
побелели
настроения,
недели.
Пиша, пиша
дълго пиша
но машината
не диша.
Чукам с пръсти
побелели
настроения,
недели.
Re: опасно ли е ?
Ми може и да не е - ама кажи какво целиш, какъв ефект искаш да постигнеш с тоя Седалгин? 
Daughter of the Night
Daughter of the Night
Re: опасно ли е ?
тъпо, от 6 хапа ще се надрусаш и ще заспиш. ще те позаболи и корема. напуши се по живо и по здраво и остави седалгина като те боли много зъб или нещо подобно. не е як трип.
Re: опасно ли е ?
От хаповете по принцип усещането си е гадно, поне за мен, не мога да го опиша, но е много гадно. Злоупотребявала съм с диазепам, лексотан, паркизан, дормикум, ефедрин...май имаше и още, ама сега не се сещам, обаче си е едно специфично, противно такова...не ти го препоръчвам
След като ми мина периода на злоупотребите, минаха години от тогава, а още са ми противни сякакви хапове, добре, че по принцип не боледувам, иначе би ми било гадно да ги пия, дори и когато е наложително, гадни са ми, повръщам ги, единственото което мога да пия е аналгин, но не-повече от веднъж на месец....
Ама кат толкоз иска пък да пробва и да види, ама джойнта е в пъти по-добра идея, наистина....
Daughter of the Night
След като ми мина периода на злоупотребите, минаха години от тогава, а още са ми противни сякакви хапове, добре, че по принцип не боледувам, иначе би ми било гадно да ги пия, дори и когато е наложително, гадни са ми, повръщам ги, единственото което мога да пия е аналгин, но не-повече от веднъж на месец....
Ама кат толкоз иска пък да пробва и да види, ама джойнта е в пъти по-добра идея, наистина....
Daughter of the Night
Редактирано от Amme на
Re: опасно ли е ?
off amme pak si se ucelila pls ne pi6i v nadrusano sastoqnie.heh 6e zema i as da probvam toq herz qko e nali cel den spokoistvie sa4etano s meka euforia eh blajenstvo....dosta umen savet si dala otnosno hapovete vapreki 4e ot izbroenite kato 4e li nqma takivas shodni efekti primerno efedrin s leksotan i diazepam.Taka 4e vse edno az da kaja 4e ne mi dopadat prahovete i sum zloupotrebqval s amfeti na prah herza,ketamin,koka i ot tqh mi stava mi lo6o i tn.izob6to bez sekva vruzka ina4e kazva6 na 4oveka da probva sedalgin neo.az bih dobavil da probva dali po tozi na4in 6e mu stane ne6to ot paracetamola koito se sadurja v sedalgina
Re: опасно ли е ?
Не съм бре
...по принцип не се целя щото....мнооо рядко...
Но за блаженството си прав, ама в случая има нещо общо с пушенето на джойнт по никое време...искам да кажа рано сутрин....
Верно няма много връзка, така кат се замисля, ама исках просто да кажа, че са гадно нещо хаповете, какви то и да са, или поне аз ги свързвам с гадни усещания...
Но специално за Седалгина - не знам, никога не съм пила подобно нещо, но предполагам, че чак нещо страшно от 6 не може да се случи...
Както и да е
Daughter of the Night
Но за блаженството си прав, ама в случая има нещо общо с пушенето на джойнт по никое време...искам да кажа рано сутрин....
Верно няма много връзка, така кат се замисля, ама исках просто да кажа, че са гадно нещо хаповете, какви то и да са, или поне аз ги свързвам с гадни усещания...
Но специално за Седалгина - не знам, никога не съм пила подобно нещо, но предполагам, че чак нещо страшно от 6 не може да се случи...
Както и да е
Daughter of the Night
Редактирано от Amme на
Re: опасно ли е ?
досега съм пробвал само веднъж с 2 хапа седалгин и чувството никак не е зле , но е за кратко
интересно ми е какво става от 6 :)
интересно ми е какво става от 6 :)