Високи левкоцити!

4 отговора 401 прегледа
#1

Високи левкоцити!

Изнасям този постинг на Jeleznicharq в отделна тема, защото въпроса е интересен. Ако знаете нещо, моля отговорете!

Весе благодаря , че ми отговори веднага . Ето и нашата история . Болна е съпругата ми . Миналата година се оплакваше от болки в стомаха. Но при изследвнията се оказа НЕХОЧКИНОВ ЛИМФОМ в левкемизация. Направиха и 6 курса химиотерапия . Последния беше през февруари . До сега ходим само на проверки . Но след последната се оказа че е влошена кръвната картина. Повишени левкоцити 17.4 . Ако някой знае нещо за намаляване на тези пусти левкоцити нека пише. Чета в клуба за ниски а при нас са високи . Не мога да разбера как може човек на вид физически здрав на вид да казват че е болен и да го наливат с разни химии.Според мен за да са високи явно има някакъв процес в организма и. Понякога ми казва че иска всичко да зареже пък да става каквото ще. Аз не и давам защото е много млада на 42 години и мисля че живота е все още пред нас

Нема начин да нема начин!
Отговор
в отговор на vesela.bg #2

Re: Високи левкоцити!

Според мен би било неправилно да търсите как да свалите левкоцитите защото завишеното им ниво е белег 4е нещо в организма не е на ред.

Вместо да се борите да зали4ите признаците, по добре е да се намери при4ината...
за съжаление с раковите заболявания е така.. 4овек може да изглежда отли4но физи4ески, но лекарите да му предписват 2-3 месеца живот.. така 4е не се заблуждавайте...
отивайте на прегледи, пожелавам ви да е нищо сериозно, но в никакъв слу4ай не позволявай на съпругата си да си зарови главата в пясъка и "да става каквото ще.." за съжаление организма не може да се бори с тая гадост без помоща на "отровните химии"..

успех..

Отговор
в отговор на vesela.bg #3

Re: Високи левкоцити!

Мисля, че високите левкоцити са именно един от признаците на заболяването, или по-точно на изострянето му. Не съм съвсем сигурна, затова трябва да питате лекуващия лекар.

В джобчето ми дрънкат семки и бонбонки
Отговор
в отговор на vesela.bg #4

Re: Високи левкоцити!

Днес разбрах нещо интересно. Ампулите Дексаметазон, който ми пускат при химиотерапия е с противоалергично действие - подпомага приемането на химиотерапията. Един от страничните ефекти на Дексаметазона е, че вдига левкоцитите. Но за кратко - ден-два, след това левкоцитите падат отново.

Нема начин да нема начин!
Отговор
в отговор на vesela.bg #5

Re: Високи левкоцити!

Последният път като ходихме на преглед лекуващата лекарка я нямаше и я преглежда друг лекар който не искаше да предприеме каквото и да е. На 25 севръща нейната лекарка и тогава каквото сабя покаже.

Отговор