проблем с очите

10 отговора 284 прегледа
#1

проблем с очите

Бих искал да запитам някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Работя от дълго време с компютър-предпечатна подготовка...но от една седмица чувствам нещо като преумора на очите-не мога да гледам много дълго в монитора...имамчувството, че нещо ме дразни в очите, щипят, замъгляват се...
Казаха ми да пробвам с капки за очи, купих си първо някакви български които се казват "Изкуствена сълза", но ефект нямах....купих си преди два дни "Visine"
с тях е малко като че ли по-добре но проблема не се ликвидира....искам да попитам някой ползвал ли е нещо по-ефикасно или проблема е за очила?

Отговор
в отговор на Caнчo #2

Re: проблем с очите

Едва ли проблема е за очила, може би е за добър монитор , малко повече почивка и то сред зелинина и през 2 месеца визин.Но нищо не ти пречи да отскочиш до един офталмолог, иначи проблема ти е нормален щом си нонстоп пред компа.

Отговор
в отговор на bimbaaa #3

Re: проблем с очите

И аз имах същите оплаквания, докато не си направих очила за работа с компютър.

Отговор
в отговор на Caнчo #4

Re: проблем с очите

Щади си очите, безценни са...да знаеш! Давай им достатъчно почивка, само от това се нуждаят

Отговор
в отговор на Caнчo #5

Re: проблем с очите

И така си пред PC-to - в днешния "Стандарт" има статия за теб. Прочети я.

Отговор
в отговор на cлyчaйнa #6

Re: проблем с очите

kade po-tochno...daite link-a?

Отговор
в отговор на Caнчo #7

Re: проблем с очите

Съвсем просто е.На мониторите има 4 бутона за намаляне яркостта и контрас-
та.Двата са за контраст-намали го с единия почти до нула,яркостта не пречи.
Ще забравиш за проблема и капките няма да ти трябват.

Отговор
в отговор на malin #8

Re: проблем с очите

Невъзможно е да се намали контраста до 0.....ми то нищо няма да се вижда тогаз....навсякъде дават контраста на монитора да е към 90-100...ьа яркоста да е намалена.....така , че не е това проблема.... и между другото днес ходих на очен лекар и разбрах, че капките Визин изобщо не са за тази цел ...тъй като допълнително изсушавали очите......та сега съм на "Systane"

Отговор
в отговор на Caнчo #9

Re: проблем с очите

айде пък сега - не били за тоя цел - а преди година като намаше систийн бяха за тази цел....

Отговор
в отговор на bimbaaa #10

Re: проблем с очите

Ми така ми каза докторицата...навика ми се едно хубаво...че съм ги ползвал..:(

Отговор
в отговор на Caнчo #11

Re: проблем с очите

Първо тези въпроси за клуб Медицина, а не за Медицинска.
Не е казано че очилата за компютър ще ти решат проблема, но нищо не ти пречи да ги ползваш. Първо отиди на офталмолог(очен лекар) и кажи кави са ти оплакваниято и да ти направи компютърен преглед. АКо имаш леко далекогледство и работиш продължително време на компютър очите се изморяват много повече, доро монитора да е и LCD. Затова и от LCD монитори се оплакват някои хпра че ги болят очите. Разните му капки няма да ти помогнат. Те евентуално могат да ти облекчат за момент състопянието. Така че отивай при чичо докотор да те види. И аз бях така, но вече съм с очила с диоптър и проблеми няма. Направих ги със стъкла за компютър. Не се вързвай да си купуваш най скупите стъкла за компютър. Еднакво ще те предпазят едните и другите. Освен това съвременен монитор неможе да увреди очите, ако няма друго заболяване. Очите по малко се изморяват на LCD монитор поради по острият образ.

Всичко отдалечено от морето е провинция. Ъ. Хемингуей
Отговор