проблем трябва ми съвет :(

10 отговора 1054 прегледа
#1

проблем трябва ми съвет :(

Значи снощи се случи голям проблем, - презервативът се скъса и... Та въпросът ми е до колко дни след цикъла е почти безопасно, и какво може да се направи за по сигурно? казаха ми за едно хапче - постинор - ефективно ли е ? какво мислите , моля ви дайте съвет

Отговор
в отговор на kok.o #2

Re: проблем трябва ми съвет :(

Повече от ефективно, но е хормонален шок и не може да се зоба като ментови бонбони.

Отговор
в отговор на Aйшa #3

Re: проблем трябва ми съвет :(

Не става дума за ментови бонбони ! Просто се случи, и сега трябва да се вземе решение... добре - а вредно ли е в такъв случай и колко - щом е хормонално :( - а знаеш ли друго решение?

Отговор
в отговор на kok.o #4

Re: проблем трябва ми съвет :(

Добро е, мисля че се гълташе до 1 час след проблема. На листовката си пише ама мисля, че не повече от 1 хапче за 6 месеца, ама не съм много сигурен. Иначе забременяването може да стане само в рамките на 24 часа между 12 и 13 ден от края на предния цикъл, но понеже е възможно да се запазят активни сперматозоиди се препоръчва да се увеличи периода на 10 - 15 ден. Но винаги са възможни изненади все пак!

Отговор
в отговор на kok.o #5

Re: проблем трябва ми съвет :(

По добре вземи хапчетата Постинар - те са 2 и то възможно най- скоро ! Струват около 10 лв. В листовката пише че нетрябва да се вземат повече от един път в месеца а другото ще го прочетеш... Едва ли ще ти навреди по - големи проблеми ще си докараш от нежелана бременост. Пила съм го и е нямало никиакви странични действия ! Всеки е различен за това първо прочети листовката и прецени но най - вероятно няма да ти причени вреда !

Редактирано от caнтaн на

Отговор
в отговор на kok.o #6

Re: проблем трябва ми съвет :(

Вредно е всяко хормонално вмешателство, но тук явно няма как. Алтернативата е като се установи със сигурност, че е бременна - хапче за спонтанен аборт, което струва към 200 лв, ако помня добре.
Постинорът май трябваше да се взема най-късно до 48 часа от гафа, но не съм сигурна, трябва да се види на опаковката.
Другият път пробвайте спермицидни хапчета, които се слагат 10-ина минути преди акта. Те май не са на хормонална основа и няма да му трепериш на презерватива.

Отговор
в отговор на caнтaн #7

проблем трябва ми съвет :(

Ами това се случва на 3 тия ден от цикъла, така че май не е много страшно, но за всеки случай ще взема от тия хапчета!

Отговор
в отговор на kok.o #8

Re: проблем трябва ми съвет :(

Ако е минало много време от секса незнам дали ще окажат влияние

Отговор
в отговор на kok.o #9

Re: проблем трябва ми съвет :(

Ефективно е, тичай в първата аптека, питай дали имат "Постинор Дуо". И мноооого внимателно прочети какво пише в листовката вътре.

Отговор
в отговор на kok.o #10

Re: проблем трябва ми съвет :(

Хормоналните контрацептиви са канцерогени клас А, но инцидентната им употреба не е противопоказна. Постинор може да се взима не повече от веднъж месечно, максимум 2 пъти, но второто не е препоръчително - получава се хормонален шок. Аз лично употребявам НЬОРЛЕВО в случай на случка, но те не се продават в България, доколкото зная.

Top Vampire Writer
Отговор
в отговор на kok.o #11

Re: проблем трябва ми съвет :(

Другия път ще нахлузите 2, за да не се късат повече. Явно му е ръбата пишката

Редактирано от Paradise Lost на

Отговор