Пак за табекса!Помощ!

3 отговора 908 прегледа
#1

Пак за табекса!Помощ!

От вчера започнах табекса -желанието ми за пушене не е намаляло изобщо. Снощи като си легнах ми стана адски лошо, потене, едно потъване все едно съм препил, а не съм пил грам алкохол, абе гадно- не знам дали беше от табекса.
Моля ви споделете вие как се чувствахте, пушеше ли ви се докато пиехте табекс?/това най-много ме притеснява, ако така ми си се пуши, по-добре да пробвам с воля, вместо да се тровя и с табекс+цигари/
Помагайте моля, какво да правя??

Отговор
в отговор на steff #2

Re: Пак за табекса!Помощ!

Ако чакаш само на Табекса мисля че няма да се получи. Това "потъване" може да се е получи от предозиране на никотин и активното вещество в табекса (забравих му името в момента), което има същото действие като цигарите и би трябвало да действа заместващо.
То си е твоя работа, но аз лично не пуших като употребявах табекса.
Милен Шмилев - Free and Healing for Ten Months, Twenty One Days, 6 Hours and 43 Minutes, while extending my life expectancy 22 Days and 14 Hours, by avoiding the use of 6506 nicotine delivery devices that would have cost me 527,47 лв.

Отговор
в отговор на bratovcheda #3

Re: Пак за табекса!Помощ!

и на мен ми ставаше лошо от табекса но пак не ми се пушеше особено
по добре пробвай да откажеш цигарите без него

Отговор
в отговор на steff #4

Re: Пак за табекса!Помощ!

TABEX съдържа веществото цитизин, което действа като заместител на никотина, т.е. приемайки го физиологичната нужда от цигарите се притъпява, но не и психологичната разбира се. Що се отнася до потенето и тем подобни симптоми - това трае само няколко дена, до 1 седмица след отказването и след това отминава(поне аз бях така). Но все пак, за да откажеш цигарите трябва да изкорениш навика, да промениш начина си на живот и да проявиш силна мотивация. Физическата зависимост най-лесно се превъзмогва.

Отговор