СИН ЕКРАН!ПОМОГНЕТЕ!!

9 отговора 362 прегледа
#1

СИН ЕКРАН!ПОМОГНЕТЕ!!

Помогнете - след като дадох uninstal на Касперски антивирус и рестартирах се оказа,че Windows-a не тръгва - упорито се появява син екран,в който ми се обяснява да вляза в и да отстраня проблема. Обаче и като дам safe mode отново се появява синия екран и Windows-a не тръгва! Няма оправия! Пробвах по някакъв начин да преинсталирам, но не става - син екран!

Отговор
в отговор на highpick #2

Re: СИН ЕКРАН!ПОМОГНЕТЕ!!

да беше казал какъв е win-a все пак....

Отговор
в отговор на highpick #3

Re: СИН ЕКРАН!ПОМОГНЕТЕ!!

Пробвай с msconfig в run да премахнеш отсатаъци от касперски, които се стартират с уиндоуса, ако има такива. Ако не - преинсталация!

Отговор
в отговор на highpick #4

Re: СИН ЕКРАН!ПОМОГНЕТЕ!!

по време на инсталацията имаше някъде да се избере нещо от типа на "rapair". не знам какъв е ефекта.

Satan`s Defloration Incorporated
Отговор
в отговор на ЛУД ПPЪЧ #5

Re: СИН ЕКРАН!ПОМОГНЕТЕ!!

Касперски е същата боза като Нортъна.Инсталираш си NOD32 и забравяш за всякакви проблеми с антивирусна .

Отговор
в отговор на dandy #6

Re: СИН ЕКРАН!ПОМОГНЕТЕ!!

Доколкото разбрах, ОС изобщо не тръгва, какъв msconfig

Или "Repair" от инсталационния диск, или PE.



...Крайно време беше да намажа нещо...
Отговор
в отговор на Volkano v.5 #7

Re: СИН ЕКРАН!ПОМОГНЕТЕ!!

wina e XP...

Отговор
в отговор на Haчko #8

Re: СИН ЕКРАН!ПОМОГНЕТЕ!!

da, windowsa vaobshte ne tragva...kakto i instalacionniq disk...luda rabota...

Отговор
в отговор на highpick #9

Re: СИН ЕКРАН!ПОМОГНЕТЕ!!

какво ще рече, че не ти тръгва инсталационния диск? не буутва от него, забива или дава конкретна грешка? опиши по-подробно проблема си, че тия дни ми е схваната лявата страна на гърба и не съм много добре с ясновидските си способности.

Satan`s Defloration Incorporated
Отговор
в отговор на ЛУД ПPЪЧ #10

Re: СИН ЕКРАН!ПОМОГНЕТЕ!!

да, не буутва от инстал. диска, нито от харда... появява се за момент надписа на уиндоус ХР и после синия екран - предпазвал системата от поражения ми дава

Отговор