помощ

9 отговора 687 прегледа
#1

помощ

Знае ли някои нещо повече за лекарството accutane пробвал ли го е някои доволни ли сте от него има ли ефект. Предварително искам да ви благодаря мног, а знаете ли от къде от варна мога да си го закупя???????????

Отговор
в отговор на Oтчaян #2

Re: помощ

Това е лекарство против тежко, безнадеждно акне, и обикновено се предписва когато нищо друго не помага. Мъжа ми го е ползвал преди да се запознаем. Имал е ужасно акне, лицето и гърба му са били покрити с гнойни пъпки, но когато го видях за първи път ми направи впечатление колко чиста кожа има. Което значи че accutane е подействало. Та той (мъжа ми) каза че от него кожата му се белела, устните му се цепели и на слънце изобщо не можел/трябвало да стои. Знам че за жена не е добре да ползва този вид лечение защото ако реши да забременява може да има негативни последици, а ако иска/или вече е бременна или кърми със сигурност не трябва да посяга към него (а и едва ли някой ще и го изпише). Освен това може да има и други тежки странични ефекти. Затова е много важно непременно да се посъветвате с лекар - става дума за сериозно лечение!

Ето един линк, който може би ще бъде от полза:
[линк]

Отговор
в отговор на divinora #3

Re: помощ

Не можах да разбера дали от лекарството кожата му се е белела или преди да го използва защото казваш че му е повлияло добре?????
Нали това лекарство се взема орално а не се маже като крем????

Отговор
в отговор на Oтчaян #4

Re: помощ

Кожата му се е белела от лекарството, защото се е изсушила. След като е минал курса на лечение действително всички странични ефекти също са изчезнали, и резултата (който видях) беше хубава, чиста кожа. Сега (след около 10 години) отвреме-навреме се появява някоя пъпка, но не може да става и дума за сравнение със състоянието преди.
А иначе да, лекарството се взима орално.

Отговор
в отговор на divinora #5

ЛЕЛЕЕЕЕ!!!!

.....Това НАИСТИНА ли е лекарство ??????????!!!!!!!!!!!!
То май по-скоро ще те убие, вместо да те излекува....
Отчаян, не те съветвам да прибягваш към него....сигурен ли си, че си опитал ВЕЧЕ наистина всичко ?!....Каквото и да решиш- успех !

Отговор
в отговор на Treselle #6

Re: ЛЕЛЕЕЕЕ!!!!

Даите ми съвет тогава за нещо друго, а колко време трае това лечение тя щом се изсушава кожата сигурно и ще започне да се изчервявя наистина маи ще се откажа моите пъпки са повече по гърба и наистина маи не си заслужава да се рискува!!!!!!!!

Отговор
в отговор на Oтчaян #7

Re: ЛЕЛЕЕЕЕ!!!!

ако не са по лицето, не рискувай. иначе погледни в гуглето, пьлно е с информация.
има и разни билки, които прочистват кръвта и помагат, напр. "орехче".
една приятелка го е взимала, но това е действително крайната стьпка при много тежко акне. иначе, тя си има близнаци и никакви последици, слава богу.

Отговор
в отговор на Oтчaян #8

Виж това, на мен ми помогна ;)

Привет,
аз имам проблемна кожа и ползвам тези неща (за лицето, а от време на време за деколте и гръб).
На мен много ми помогнаха:
за самото лечение, ползвам ги ежедневно.
За подобряване вида на кожата и предпазване от запушени пори и възпаления. Ползвам тоника Pure Skin 1-2 пъти в седмицата.
Дано да съм ти била полезна

Отговор
в отговор на Oтчaян #9

Re: помощ

Здравей,
Не бързай да прибягваш до толкова силно лекарство.И аз имах като твоя проблем допреди няколко месеца.Започнах да се мажа с ACNE OUT-лосиончето. Той е производство на една българската фирма Биотрейд-БГ. Мoжеш да разгледаш нещата им на [линк] ползвах лосиончето с бялата капачка, цената му е 6 лева, но има страхотен ефект, опитай:)Поздрави и всичко добро!

Отговор
в отговор на Oтчaян #10

Re: помощ

Хайде да се включа и аз - не дей да посягаш към това ако не си пробвал всичко друго. Аз преди 3 години бях много се смотала заради моето акне, което все не минава (тогава бях на 23) и доста се бях навила за това лекарство. Една дерматоложка ми го изписа. Приятелят ми обаче се разтърси в Интернет и като разбрахме за страничните ефекти се отказах категорично. Кожата изсъхва драстично (лекарството спира действието на мастните жлези, ако не се бъркам) и започва да се бели навсякъде - при жените дори по интимните места - мен това ме отказа напълно.
Пробвай с това лосионче или някакъв антибиотик. Аз сега съм на Делацин-Т. Имам някакво подобрение, но при мен е на хормонална основа и не се очаква скоро да се оправя
А забравих - за Варна се поръчва в някои аптеки и струваше тогава около 100лв, не знам колко хапчета.

Отговор