въпрос за антибиотик

4 отговора 139 прегледа
#1

въпрос за антибиотик

Преди години съм пила Bivacin при кървене на венците. Беше ми предписан от зъболекар и кървенето спря. Сега оново имам същия проблем, но сегашния ми зъболекар е на мнение, че няма смисъл от антибиотик.Да, но само от паста Пародонтакс не ми минава.Въпроса ми е дали ще ми навреди ако си взема да пия Bivacin, някой ми беше казал, че е много вреден за бъбреците.

Отговор
в отговор на anaiss #2

Re: въпрос за антибиотик

зъболекаря ти е прав,трябва идеално да се почисти камъка и плаката.,евентуално да се изкюретират дълбоките пародонтални джобове-по този начин се отстраняват причините за възпалението.антибиотик се пие при остър процес ,за по-бързо отзвучаване на симптомите и същевременно се прави почистване на камък и плака.тоест антибиотика не е основното лечение в случая,кървенето ти ще намалее,но процеса на деструкция на костта ще продължи.както и дае,антибиотика който се ползва с най-често при тези процеси е спирамицин(ровамицин) .

Отговор
в отговор на twiggie #3

Re: въпрос за антибиотик

Преди няколко дни ми е почистен зъбния камък. Чудя се дали не греша името на антибиотика който съм пила преди...дали не беше ровамицин?....Във всеи случай много ми помогна и сега се изкушавам да се самолекувам, въпреки че знам, че не е никак редно.

Отговор
в отговор на anaiss #4

Внимание!!!!!!!

Имате някаква сериозна грешка в наименованието на лекарството.Бивацин го има като капки за уши и НЕ се пие!!!На таблети или сироп за прием през устата такъв препарат НЯМА!!

много сме,луди сме!
Отговор
в отговор на Дokи #5

Re: Внимание!!!!!!!

Да, явно нещо съм се объркала. Отказвам се да пия каквото и да е.

Отговор