хормони

23 отговора 1430 прегледа
#1

хормони

Писах ви, че имам проблеми с щитовидната жлеза. Началото на март хормоните бяха в норма (от година и нещо). Края на март започнах хомеопатията. Май месец TSH се беше вече покачил: 3,5 при 4 горна граница. И ето днес си взимам новия TSH и какво да видя- 5,34.
Въпросът ми е дали това влошаване е от хомеопатията? Нормално ли е?
Утре ще ходя при ендокриноложката си и после при хомеопатката ми, но съм доста притеснена.

Отговор
в отговор на bebsun #2

Re: хормони

Ами според мен си е напълно възможно. Ако не си антидотирала, а си спазвала всички предписания на хомеопата, значи или лекарството е предизвикало влошаването, или не е попречило на проблема да се развие. И в двата случая лекарството трябва да се смени (а може би и да се антидотира).

Отговор
в отговор на bebsun #3

Re: хормони

очевдино не е нормално ...

как се чувстваш като цяло?какви са ефектите от хомеопатията извън това?
Как ти е енергията, емоционалното състояние, как спиш, като цяло чувстваш ли се здрава?

Кажи на хомеопата си.

Има два вариянта според мен-ако не усещаш никакви ефекти от лечението, изобщо, може би хомеопатията не ти влияе и е настъпило естествено влошаване на състоянието ти.Това може да се дължи на грешно хомеопатично лечение или пък неподатливост на организма ти на хомеопатично лечение /случва се и това/.

Другият вариант е директно грешно лечение, което да е влошило състоянието....

За това е важно да се правят лабораторни изследвания при каквото и да е лечение, за да е ясно какво се случва.

А може и да е нещо моментно и да изчезне..Хормоналния баланс се променя лесно.

Кажи какво е станало като се видиш с лекар и хомеопат.

Mens agitat molem

Отговор
в отговор на Fire walker #4

Re: хормони

Все още не мога да определя емоционалното си състояние с хомеопатията. Нямам проблеми със съня. Чувствам се добре като цяло, но напрегнатото ежедневие си е нито по- малко, нито повече.

Много се зарадвах, че хомеопатията ми действа, защото на няколко пъти излекувах леки неразположения (запушен нос, кашлица) без други лекарства. А и силният косопад намаля. През цялото време съм на една и съща доза Тироксин, така че не би трябвало да "е настъпило естествено влошаване на състоянието".

Мерси за мненията. Когато човек е объркан, чуждата гледна точка е много полезна.
Ще пиша след прегледите.

Отговор
в отговор на bebsun #5

Re: хормони

косопадът е намалял, значи има позитивен ефект

говори с хомеопата си...

Mens agitat molem

Отговор
в отговор на bebsun #6

Re: хормони

хипер или хипо функция имаш на жлезата?

Отговор
в отговор на nane #7

Re: хормони

Хипо функция. Защо?

Отговор
в отговор на bebsun #8

Re: хормони

Да ви кажа какво става.
Диагнозата ми всъщност е Тиреодит на Хашимото.
Ендокриноложката видя на ехографа, че няма нови промени в щитовидната жлеза, което е добре. Но заради повишения TSH ми увеличи дозата на 100 mg дневно. Назначи ми и изследвания на TAT и MAT, които все още нямам време да направя.

Днес бях и при хомеопата си. Каза да си пия по 100 мг засега и че няма да сменяме лекарството и потенцията. Според нея това е временно състояние и би трябвало да влезе в норма хормонът.
Ох, дано да е така!!!

Отговор
в отговор на bebsun #9

Re: хормони

Надявам се да е точно така.успех!!!

Mens agitat molem

Отговор
в отговор на bebsun #11

Re: хормони

Здравей,bebsun,
Аз също имам проблем с щитовидната жлеза, но свръхфункция.
Моля те пиши дали има подобрение при теб след влошаването от приема на хомеопатично лекарство.

Отговор
в отговор на minavasta #12

Re: хормони

Ами по принцип трябва след 3 месеца да пускам нови изследвания, но аз със сигурност няма да издържа толкова и смятам към края на август да си направя. Ще пиша тогава :)

А ти лекуваш ли се с хомеопатия и ако да, какви са резултатите?

Отговор
в отговор на bebsun #13

Re: хормони

Миналото лято имах остра криза на щитовидната жлеза, която премина. Сега тя се повтори след прием на хомеопатично лекарство, но вече продължава близо месец. От горещото време още повече се изострят симптомите...

Отговор
в отговор на minavasta #14

Re: хормони

Това което съм чела е, че такива остри кризи не е нормално да продължават толкова дълго. Нека и специалистите да кажат де...

А сигурна ли си в хомеопата си? Ако смяташ, че не ти помага, си в правото си да го смениш!

Отговор
в отговор на bebsun #15

Re: хормони

Да, сигурна съм, че е много добър и опитен хомеопат.

Отговор
в отговор на bebsun #16

Re: хормони

Бях обещала да пиша пак- ами TSH е в норма (последното изследване), но косопадът ту се засилва, ту намалява. А от вчера има и нов проблем- гинеколожката ми се съмнява за поликистоза, след като ме гледа на ултразвук и се видяха множество малки кисти. Чела съм, че един от симптомите и е точно косопад... Както и да е, следващия месец ще пускам 5 хормона и ще се разбере със сигурност.

Та въпросите ми са същите: възможно ли е да е от хомеопатията? Тук четох за жена, на която и се е появила киста поради неправилно лечение.
И дали, ако проблемът е стар и просто не сме знаели за него, хомеопатичното лечение ще помогне?

Моля ви пишете, че ще се побъркам вече от чудене и притеснение

Отговор
в отговор на bebsun #17

Re: хормони

интересува ме дали освен хомеопатичното лекарство пиеш и Л-тироксин? Т.е. от какво са е нормализирал TSH - дали от хомеопатичното лекарство или от дозировката на алопатичното, която по принцип трудно се "намества" и трябва време.
Щом не е известно за яйчниковите кисти дали са преди или след хомеопатията - това е нещо, което не можем да тълкуваме.
ако лечението е правилно, след нормализирането на TSH ще трябва да изчезнат и кистите.
Какви хом. лекаства си пила за проблема?

Отговор
в отговор на Elaps #18

Re: хормони

Ами да, пия Тироксин, който последно увеличихме от 0.75 на 100 мг и наистина не може да се каже от какво се е нормализирал хормонът.
От началото на лечението (вече 6 месеца) съм пила само Natrum Muriaticum, в увеличаващи се потенции. Сега съм на 50М и го пия при нужда- настинка, болки и т.н.

За кистите открих едва вчера и засега не съм говорила с хомеопата си.

Отговор
в отговор на bebsun #19

Re: хормони

Поликистозата има много специфични симптоми.ще се види от хромоналния профил.А и не само-за поликистоза трябва да имаш нередовен мензис, липса на овулация, окосмяване, акне, много често има инсулинова резистентност и наднормено тегло.Ако нямаш тези неща едва ли имаш поликистоза.Косопадът при поликистоза се причниява от много тежък хормонален дисбаланс, когато мъжките хормони са наистина много, но ако е така ще го знаеш без съмнение защото ще имаш тежко окосмяване по цялото тяло.

Имай предвид,че на някой жени и то не много малък процент, яйчниците имат наподобяваща поликистоза структура, наричат я едрозърнеста мисля, но реално нямат полискистоза и хормоните и овулацията са в норма.

Ако те гледат на ултрзвук трябва да е с вагинален трансдюсер за да има що годе някаква сигурност за това, което виждат.

Струва ми се МНОГО малко вероятно да развиеш поликистоза от неправилно хомеопатично лечение.

Иначе поликистозата може да се лекува с хомеопатия, а също много добре се повлиява от диетата Зоната.Доктор Папазова ми е казвала,че е имала поликистоза и си я е излекувала с този начин на хранене.

Mens agitat molem

Отговор
в отговор на Fire walker #20

Re: хормони

Само да уточня, че не е задължително да имаш всички изброени от Файър симптоми, а част от тях. Именно за това е много трудно за лекарите да я диагностицират, защото не винаги се вижда на ехографа и защото не винаги пациентката има всички симптоми. И в крайна сметка поликистозата представлява хормонален дисбаланс, а всичко останало са просто следствия от него. Така че защо всъщност да не е възможно поликистозата да е предизвикана именно от хомеопатията, тя не може ли да предизвиква хормонален дисбаланс?

П.П. Бебсън, ти мен ли имаше предвид като жената, която е споделила за появила се киста от неправилно лечение?

Отговор