Момичета ще полудея!!!

9 отговора 1669 прегледа
#1

Момичета ще полудея!!!

Значи пих Дуфастон 5 дена 2х1 за да ми дойде, на 5 ден ми дойде – т.е. последното хапче беше във вторник (или в понеделник) и в събота цъфнах! Обаче, тук има едно голямоооо обаче. Вече 3 ден ми е оскъден М. има го, не е като да няма, но първо е едно такова ръждиво на цвят, второ е все едно е пресечен белтък (айде отдавам го на пукнатите кисти) и трето хич не ми е силно – нещо характерно за мен.
Днес пуснах и хормоните, та сега сърцето ми бие та ще фръкне!
Чудя се дали да се стимулирам, защото пък мъжо ми е с антибиотици и пие аналгин, като за световно...
Уф, ще подлудея ей! Мисля, че няма да е този месец стимулацията и ще зарежа до септември-октомври, че аман!


Целунах жабка, а тя била принц!
Отговор
в отговор на бyбeнцeтo #2

Re: Момичета ще полудея!!!

Бубенце,
оскъден е защото е предизвикан.
Ако партньора спре антибиотиците 7 дена преди заплануваното мероприятие - може да опитате този месец със стимулация, тъкмо да се види как върви при теб, после ще починете малко, ще осмислите резултата и ако се наложи продължавате.
Дано си намериш добър ендокринолог.
Успех от мен.

Отговор
в отговор на slavva #3

Re: Момичета ще полудея!!!

ендокринолог няма явно да е нужен, всички хормони до един са в норма, бих казала чудесна! Явно проблема е в кратуната, но тя за съжаление не се подменя :)


Целунах жабка, а тя била принц!
Отговор
в отговор на бyбeнцeтo #4

Re: Момичета ще полудея!!!

Поздравления!
Тогава - стимулация.


Отговор
в отговор на бyбeнцeтo #5

Re: Момичета ще полудея!!!

Сега успокои ли се? Моят мъж казва "Нашият приоритет е да не откачим. Не го забравяй" Налага му се често да ми го повтаря За съжаление няма универсална рецепта как да го постигнем. Желая ти успех.

Отговор
в отговор на бyбeнцeтo #6

Мацка, само да вметна :)

Аз като пия дуфастон, хич идея нямам как и кога ще ми дойде - случвало ми се е да ми закъснее 8 дни, случвало ми се е да почне да ме "цапа" 2-3 дни и след това да дойде "официално", последният път (преди 2 седмици) ми се случи да ми дойде по-рано (още преди да съм пила последното хапче). Така че, ако питаш мен, като пиеш дуфастон - очаквай всякакви номера от М. и най-важното - (споменато и по-горе) не се шаш-кай!

Поздрави :)

Отговор
в отговор на slavva #7

Re: Момичета ще полудея!!!

Бе единия ми доктор не ще да ме стимулира (да не я оклепаме съвсем с фоликулярните кисти) – пък другия зор дава за стимулация. Да си кажа ще им дам свободно до септември! Вече се изморих, ще си изкарам морето, а после ще го мисля!


Целунах жабка, а тя била принц!
Отговор
в отговор на бyбeнцeтo #8

Re: Момичета ще полудея!!!

Бубка, аз преди два месеца като пих Дуфастон за предизвикване на цикъла - по същата схема даже, положението при мен беше точно както го описваш и ти. Мижав та мижавМ. Така че...

Отговор
в отговор на бyбeнцeтo #9

Re: Момичета ще полудея!!!

искам да те питам не е ли опасно да те стимулират при положение , че имаш кисти.При мене е същото единия лекар казва ,че кистата не пречи за стимулация, другия -не може, и аз се чудя сега какво да правя.Какви хапчета пиеш за стимулация?

Отговор
в отговор на бyбeнцeтo #10

Re: Момичета ще полудея!!!

Колега, я се осъзнай, не ни стигат другите простотии в ежедневието, та и дуфастона да прибавим. Аз му сърбам попарата щото незнам как да си изчисля настоящия цикъл, ма когато дойде и както дойде и дай боже, ако дойде!
Според мен не е редно /не съм дофтор както знаеш, ма мръ да оскубя някой от некадърните и да му съблека ризата от гърба/ щом имаш фоликулярни кисти да бъдеш стимулирана, тъй като е логично от стимулацията и те да нарастнат. Мое мнение де.... ай споко, ако се видим някъде из трасето щъ си говоркаме....
Усмивки и не се шашкай!

Отговор