Кръвното ми е 150-100

5 отговора 410 прегледа
#1

Кръвното ми е 150-100

Не усещам никакъв дискомфорт от това високо кръвно. Започнах да пия лекарства по лекарско предписание-Коринфарт-20, тертесиф и физиотенс. Кръвното ми стана нормално 130-80, но започнах да усещам изтръпване на краката и ръцете. Вероятно по ниското кръвно не успява да ороси крайниците ми. Това нормално ли е или трябва да предприема нещо?

Отговор
в отговор на Cтилиян #2

Re: Кръвното ми е 150-100

не е задължително да усещате високото си кръвно, затова го мерете редовно и не с електронен апарат. Физиотенз може в редки случаи да предизвика слабост и изтръпване на крайниците. Естествено може да има и друга причина- принудителна поза продължително време, настинка, дископатии, недостиг на магнезий и т.н. Ако не сте имали по- високи стойности от 150/100, лекарствата които са Ви дали ми се струват в повече

Отговор
в отговор на Cтилиян #3

Re: Кръвното ми е 150-100

Специално за нормализиране на кръвното налягане и прочистване на организма има едни биологично активни добавки на Аркофарма Франция - Антиокс и Пакс.Пият се от двете два пъти на ден по едно половин час преди хранене.За 3-4 месеца всичко ще се нормализира.Ако ви интересува може да ми пишете на dimi66@abv.bg.

Отговор
в отговор на Cтилиян #4

Re: Кръвното ми е 150-100

"Нормалното" кръвно е индивидуално.
Моето нормално кръвно е 110\70, а съм на бая годинки.........

Нормално е това налягане, при което не усещаме дискомфорт.

Отговор
в отговор на kem.kem. #5

Re: Кръвното ми е 150-100

а какво значи "на бая годинки"? - защото и моето кръвно е толкова и съм "само" на 42

Отговор
в отговор на диди #6

Re: Кръвното ми е 150-100

48.........мъж при това, доколкото знам, наблюдава се по често при жени...........

п.п. тоя пипсел, ако пипне още веднаж, ще го хване пипката

Редактирано от kem.kem. на

Отговор