Подути крака

1 отговора 99 прегледа
#1

Подути крака

Здравейте!
Свекърва ми е на 58г. и има исхемична болест на сърцето. Пие лекарства за това си състояние - Корвитол, Пропанолол, Норваск, Антистенокардин. От вчера краката й до коленете започнаха да се подуват - ама много. Не я боли никъде, но гледката е страшна. Не е пълна - около 65кг. при ръст 165см. Днес ходи при личната лекарка и ... се върна с рецепта за Лиотон 1000, което ми се струва доста несериозно.
Предполагам, че има специалисти, които се занимават с подобни проблеми, но не знам как се казват.
Моля, ако някой може да ми каже към какъв специалист да се обърнем? От Варна сме и ако можете да ни насочите към конкретни лекари ще сме ви много благодарни!

Бубу

Отговор
в отговор на bubu74 #2

Re: Подути крака

Ако има сърдечна недостатъчност, е възможно да има и отоци по краката. Затруднен е венозният отток. Необходимо е да се включи и диуретик. Искайте на личната да ви прати на кардиолог. А ако има разширени вени, едва ли ще и мине от Лиотон.

Държавата България - невъзможни неща няма!
Отговор