Постинор!Спешна помощ!
5 отговора
630 прегледа
Постинор!Спешна помощ!
Здравейте,
ще бъда кратка, защото съм доста притеснена-вчера вечерта ми се наложи да употребя Постинор дуо. Взех първата таблетка към 02 през ноща, изчетох си прилежно оказанието и заспах. Съответно толкова ошашкана бях цял ден, че си мисля, че трябва да взема втората отново в 2 през ноща, докато в един момент прещраках, че трябвало в 14 на обед...Почудих се малко (на листовката пише не по късно от 16 час след първата таблетка, а при мен бяха минали 18 часа) и взех втората. Въпросът ми е дали ще има ефект така хапчето и дали може да има някакви странични вличния върху организма ми. Цял ден ме боли глава и ми се гади, но не съм сигурна дали е от хапчето или преумора...
Дано да можете да ми помогнете, благодаря предварително на всички!
p.s. Вземала съм Постинор преди години, когато бяха 4 таблетки в една опаковка и се взема еднократно само една таблетка. Тогава ми се получи закъснение на цикъла, но нямах други оплаквания.
Lo unico que tengo de veras es mi sonrisa.
ще бъда кратка, защото съм доста притеснена-вчера вечерта ми се наложи да употребя Постинор дуо. Взех първата таблетка към 02 през ноща, изчетох си прилежно оказанието и заспах. Съответно толкова ошашкана бях цял ден, че си мисля, че трябва да взема втората отново в 2 през ноща, докато в един момент прещраках, че трябвало в 14 на обед...Почудих се малко (на листовката пише не по късно от 16 час след първата таблетка, а при мен бяха минали 18 часа) и взех втората. Въпросът ми е дали ще има ефект така хапчето и дали може да има някакви странични вличния върху организма ми. Цял ден ме боли глава и ми се гади, но не съм сигурна дали е от хапчето или преумора...
Дано да можете да ми помогнете, благодаря предварително на всички!
p.s. Вземала съм Постинор преди години, когато бяха 4 таблетки в една опаковка и се взема еднократно само една таблетка. Тогава ми се получи закъснение на цикъла, но нямах други оплаквания.
Lo unico que tengo de veras es mi sonrisa.
Re: Постинор!Спешна помощ!
"...Въпросът ми е дали ще има ефект така хапчето и дали може да има някакви странични вличния върху организма ми...
спешно ти отговарям - въпросът ти е безсмислен - или ще помогне хапчето или няма да помогне точно за това сега нищо не можеш да направиш. за евентуалните странични влияния също.
то може от хапчето да не е имало нижда нали
:-))) лато ти се накарах поолекна ли ти малко, какво си се зашашкала?!
я по-спокойно
прекрасна, ужасна - все тая ... резултатът е съсипващ ...
спешно ти отговарям - въпросът ти е безсмислен - или ще помогне хапчето или няма да помогне точно за това сега нищо не можеш да направиш. за евентуалните странични влияния също.
то може от хапчето да не е имало нижда нали
:-))) лато ти се накарах поолекна ли ти малко, какво си се зашашкала?!
я по-спокойно
прекрасна, ужасна - все тая ... резултатът е съсипващ ...
Re: Постинор!Спешна помощ!
ако си взела първата таблетка веднага след акта, дори и два до шест часа след това не е имало нужда от втората:-)))
страничните ефекти на постинора не са свързани с главоболие и гадене а с кървене извън цикъла или промяна в нормалния ритъм на същия, въпреки че при някои жени е възможно да боли главата...
сега, както и преди години също се взима една таблетка, миличка:-)))
надлежното четене на листовките понякога пречи на лечението и води до смут и неправилно мислене:-)))
сега се успокой всичко ще е наред:-))))
на всички им се случват такива неща:-)))
страничните ефекти на постинора не са свързани с главоболие и гадене а с кървене извън цикъла или промяна в нормалния ритъм на същия, въпреки че при някои жени е възможно да боли главата...
сега, както и преди години също се взима една таблетка, миличка:-)))
надлежното четене на листовките понякога пречи на лечението и води до смут и неправилно мислене:-)))
сега се успокой всичко ще е наред:-))))
на всички им се случват такива неща:-)))
Re: Постинор!Спешна помощ!
А защо в листовката пише, да се вземе втората, задължително до 12 часа след първата и не повече от 16...съвсем се обърках.
Да веднага след акта я взех...така че ще съм спокойна
Просто съм си патила от разни "хормонални бомби" и още си нося последствията и затова се притесних..
Благодаря!
Lo unico que tengo de veras es mi sonrisa.
Да веднага след акта я взех...така че ще съм спокойна
Просто съм си патила от разни "хормонални бомби" и още си нося последствията и затова се притесних..
Благодаря!
Lo unico que tengo de veras es mi sonrisa.
Re: Постинор!Спешна помощ!
Ха , на нас така ни се роди първото детенце, така че няма страшно 
Re: Постинор!Спешна помощ!
по добре повече отколкото недостатъчно:-)))
само ще ти се разбърка цикълчето, но в имато на каузата.... знаеш как е
само ще ти се разбърка цикълчето, но в имато на каузата.... знаеш как е