kosopad?

3 отговора 320 прегледа
#1

kosopad?

Как смятате, дали има някаква сезонност в това явление? А може ли да се повлияе от хормонални препарати? Скоро забелязах, че като преустановя приемането на Диане и косата ми адски започва да пада. Сега като ги почнах отново се надявам да спре, че не остана много. Взех си шампоан на Виши - енергизиращ, и витамини Мерц, но за сега ефект все още няма.Вече се чудя дали да не отида на специалист, но не знам къде точно. Ако някой може да ми препоръча ще съм благодарна.

Отговор
в отговор на zori_ #2

Re: kosopad?

По принцип за "сезонно" падане на косата се смятат пролетта и есента. Но иначе не е строго устанвено. На мен ми е падала и лято, заради бои. Друга причина може да бъде липсата на витамини. Хормононите имат пряка връзка със здравината на косата. Вероятно, когато спреш противозачатъчните и на организмът ти му трябва време да се приспособи. Разбира се това е моето лаишко мнение
Наистина е хубаво да отидеш при специалист, ендокринолог или дерматолог, най-добре и при двата вида. А иначе аз си оправих косопада с шампоана на Виши, а преди години с урина.

п.с. Зависи в какво количество ти пада косата. Има и норми, но ти трябва да прецениш дали е прекалено засиелн косопада! Успех

Lo unico que tengo de veras son mis sonrisas
Отговор
в отговор на zori_ #3

Re:

[линк]

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait...
Отговор
в отговор на zori_ #4

Re: kosopad?

Вземи си от аптеката един лосион Себорал Форте. Струва към 2 лв. На мен ми помогна много срещу косопада и пърхута

Отговор