Намалено либидо

14 отговора 805 прегледа
#1

Намалено либидо

Наложи ми се да вземам противозачатъчни-за всички рискове бях прочела,но не и за възможността да се промени желанието ми за секс.Е,промени се и то не към добро.От жена мислеща и желаеща секс доста повече от средно статистическата ,се превърнах в пример за фригидност.Нито мислех за секс, нито исках да ме докосват, нито изпитвах удоволствие , докато траеше "процедурата"(да,така я наричах...).Изтърпях един месец,само защото докторите ми обясняваха ,че така или иначе на организма му трябват 3 месеца да се настрои.Накрая просто не издържах да не бъда себе си.Сложих край на противозачатъчните!
Ура!Свободна съм!И с желания....!

Редактирано от _Eternity_ на

Отговор
в отговор на _Eternity_ #2

Горката

бъди сигурна, че не е от противозачатъчните.

Отговор
в отговор на Hecepuo3Ha_ #3

Re: Горката

Абсолютно съм сигурна,че е от тях.
Част от страничните ефекти на противозачатъчните са:ниско либидо,влагалищна сухота,чести промени в настроенията,дори депресии.Тези ефекти идват от високите дози на прогестин(изкуствения прогестерон),високи толкова,че прекъсват тази функция на яйчниците,отговорна за производството на тестостерона,който пък от своя страна е отговорен за сексуалните ни желания.
Може да се опита с други лекарства с по-малки дози на прогестерон ,за да се избегнат тези странични ефекти,но тогава се появяват безброй други.
Научила съм си урока вече.

Отговор
в отговор на _Eternity_ #4

Re: Горката

И аз ги спрях, но поради други причини
Ама ако правя подобна аналогия сигурно затова пуснах онази тема с изпищяването, че гледам безцелно и ми е асексуално (това след спирането:)
Ефектите от вземането на противозачатъчни могат да бъда различни, а често и никакви Не знам от какво зависят...може би от спецификата на организма на отделната жена...
Абсолютно сигурна съм, че докато ги вземах никак не ми е било ниско либидото, да не говорим за мокротата...а, пардон - сухотата

Отговор
в отговор на bitter #5

Re: Горката

Ефектите от вземането на противозачатъчни могат да бъда различни, а често и никакви Не знам от какво зависят...може би от спецификата на организма на отделната жена...

Радвам се,че не ти се е наложило да разбереш какви са ефектите,но тях винаги ги има-повярвай ми.Моите бяха смешни в сравнение с това ,какво наистина може да се "обърне" в организмите ни.Разбира се ефектите зависят и от разнородният състав на различните видове противозачатъчни.
Освен това аз не говоря за оралните противозачатъчни,а за Nuvaring-това е пръстен,който се слага в дъното на влагалището и действа повече локално.

Отговор
в отговор на Hecepuo3Ha_ #6

точно

от тях си е :> хапчетата бъркат здраво в хормоналния баланс :>

От всички човешки глупости, най-голямата е, да вървиш срещу себе си. умишлено.
Отговор
в отговор на _Eternity_ #7

Re: Намалено либидо

probvai s drug vid protivozachatachni . . . .ako naistina ti se nalga da gi vzimash

Отговор
в отговор на RollinStoner #8

Re: Намалено либидо

....не съм готова да бъда отново хормонално "болна",ще търсим други решения.

Отговор
в отговор на _Eternity_ #9

Re: Намалено либидо

Никога не съм ползвала противозачатъчни и съм си на 6.
По принцип не обичам лекарствата.
Има презервативи,но българският мъж е инат.

Отговор
в отговор на _Eternity_ #10

Re: Горката

Хе-хе, значи при мен наистина всичко е наобратно. Докато пиех противозачатъчни, бях толкова желателна, че направо ставах досадна. Май наистина на всеки различно му влияят. А че са си гадни, гадни са и не трябва много дълго да се пият.

Отговор
в отговор на _Eternity_ #11

Re: Намалено либидо

Винаги ми е много чудно, когато видя жена доброволно! да се тъпче с хормони (а противозачатъчните са ЯКО хормони). Просто няма лекарство, ако ще и аспирин да е, което няма странични ефекти.
Да си рискуваш здравето (ТВОЕТО здраве) защото негова милост не му се слага презерватив че не му било готино.... е това е една мнооооого голяма глупост, според мен.
А и страничните ефекти при теб са направо миниатюрни. При някои жени се получава зверско окосмяване например и куп други отвратителни хормонални бъгове.
Изобщо да пиеш хормони без да имаш нужда от тях по здравословни причини си е крайно безотговорно, каквото и да пишат в рекламните брошури на противозачатъчните

Отговор
в отговор на _Eternity_ #12

Re: Намалено либидо

абсолютен факт е това с намаленото либидо при противозачатъчните-разликата я усетих в момента,който ги спрях-не е истина какво желание за секс ми се появи

Отговор
в отговор на Kitten #13

Re: Намалено либидо

ей сега ще се случи чудо: едно от онези необичащите да слагат презерватив създания (т.е. моя милост ) ще изкаже пълна подкрепа за неизползването на всякакви химии. някак си ми се струва твърде голяма саможертва от гледна точка на една жена да се подложи на хормоналния хаос, наречен противозачатъчни, ей така заради едното чукане. не ми е обяснимо защо една жена би го направила... даже обяснението "много го (ги ) обичам, пък той (те) таковата" нещо не ми се връзва... айде сега дами, извадете ми солиден аргумент в полза на съвременната химия

само да питам, офф топик, зверското окосмяване не е ли вече дебъгнато? доколкото ми е известно мучачо-стайл-латинските мустачки са били един от първите странични ефекти в списъка за отстраняване...

заеби кучето ... зъл стопанин!
Отговор
в отговор на TeOrEt #14

Re: Намалено либидо

Отстранено е окосмяването (ако дебъгване е отстраняване на грешка). Обаче вълчият апетит и последващото го качване на килограми не са. Разбира се, с малко усилия на волята това се преодолява.
Защо да се взимат хапчета? Ами, защото все пак май са по-сигурни от презервативите и нямат останалите недостатъци на презервативите, които сме обсъждали и като е за кратко рискът от объркване на организма все пак не е чак толкова голям. За по-дълго лично аз не бих ги взимала.

Отговор
в отговор на TeOrEt #15

Re: Намалено либидо

Понякога жената се подлага на този хормонален хаос по лекарско предписание-за да лекува тежък цикъл или пък нередовен,понякога дори кисти.Така че не е винаги е собствен избор.Понякога пък е избор,когато нито едно друго средство против забременяване не работи.
А окосмяването се проявява или намалява в зависимост от различният състав на лекарствата..о същата логика някои от лекарствата подобряват акнето,други го засилват,едни увеличват теглото,друго ги намалят.

Отговор