Ear infection?

13 отговора 321 прегледа
#1

Ear infection?

Синът ми(14м.),от 3 дни вдига Т.,като в следобедите 4асове стига до 39.5.Няма други симптоми.Днес го отведох на преглед и диагнозата е ''отит",а ле4ението AMOXICILLIN,10 дни.Досега не е боледувал и не ми се иска да го тровя с антибиотици.Има ли някакви алтернативни методи за ле4ение и може ли едно ''нелекуване'' да доведе до по-сериозен проблем?Ина4е детето е активно,храни се добре и не показва,4е несто го боли.Благодаря на вси4ки намерили време да отговорят на вапросът ми.[smeq se

ALEX&VLADI
JANUARY 10 2003
Отговор
в отговор на twins_mamma #2

Re: Ear infection?

Ако диагнозата е правилна, не бих пренебрегнала лечението. Антибиотикът е в спектър, аз лично бих давала комбинацията с клавуланова киселина, но това е въпрос на личен избор. А какпки за уши изписаха ли? Отитът е тежка инфекция при малките деца. Нелечението му може да доведе до сериозни последици, вкл. ототгенен менингит.

Ако имаш обаче съмнения в диагнозата, тогава потърси още едно мнение.

We dance round in a ring and suppose,
But the Secret sits in the middle and knows.
Отговор
в отговор на Meli #3

лафът

"не искам да го тровя с антибиотици" ми е любим... все едно слушам някоя баба на опашка в хлебарницата...

никой не лекува против волята. ако искаш - слушаш доктора, ако не искаш - не, и гледаш какво ще стане. (всеки избор е свързан с риск)

====
Dodge this.

Редактирано от kate_ на

Отговор
в отговор на Meli #4

Re: Ear infection?

Изписаха ни само антибиотика и казаха да давам таиленол и мотрин през 3 4аса за болката,а аз не мисля,4е детето ми изпитва такава.Ина4е откаде мога да взема тази киселина за която говори6 и дали изобсто я има тук(usa)?А каква е при4ината за инфекцията,какво я поражда?Благодаря Ви.

ALEX&VLADI
JANUARY 10 2003
Отговор
в отговор на twins_mamma #5

Re: Ear infection?

Киселината не се взема отделно. Тя е част от препарата Augmentin, който съдържа амоксицилин в комбинация с клавуланова киселина. Как са ви изписали Амоксицилина (в каква доза и на колко приема?); защото в последните години има тенденция да се изписва в по-висока доза (до 1 грам на ден) разделен на 2 приема, точно при ушни инфекции (традиционната дозировка е около 40 мг/кг, 3-4 приема дневно). При ушни инфекции се препоръчва точно 10 дневна терапия/ Изобщо, вслушай се в съветите на педиатъра си.
Не е лошо да даваш парацетамола (тайланол), защото не може да прецениш дали детето го боли или не. Те в тази възраст не могат да преценят правилно и не могат да локализират добре болка. Дъщеря ми е на 2.5 години и твърди, че не я боли гърло, въпреки че има зачервено гърло и сливици, променен глас и затруднено преглъщане. Твърди, че я боли пъпа.

МониТ

Отговор
в отговор на MoniT #6

:))

малките сладурчета си обичат пъпчетата няма да забравя в детска хигургия, дечицата за операция от апендисит, като ги попиташ - къде те боли коремчето точно - и те пъпчето сочат!

====
Dodge this.
Отговор
в отговор на MoniT #7

Re: Ear infection?

Казаха да давам по 3/4 teaspoon,през 12 4аса.

ALEX&VLADI
JANUARY 10 2003
Отговор
в отговор на twins_mamma #8

Re: Ear infection?

Каква е концентрацията на лекарството? На опаковката пише (еди колко си милиграма в едиколко си милилитра). И обикновено не се дозира с лъжица, а със спринцовка. Лъжицата е много неточна мерна единица (ела у нас и ще ти покажа чаени лъжици вариращи от 2.5 до 10 мл); а пък 3/4 teaspoonful не мога да си представя как ще се дозира. Моля те, не го възприемай като критика към теб. Просто обяснявам. В аптеките се продават спринцовки за орално приложение с гумен накрайник спецаиално за деца (infant and toddler). Много са удобни! Ние в момента също сме на амоксицилин, затова съм не само теоретично, но и практически подкована.
Няма да е лошо периодично да проверяваш тялото на дететнцето за обриви, защото много често има алергични реакции към пеницилините. За друго в момента не се сещам. Оздравявайте бързо, че е много неприятно.
МониТ

Отговор
в отговор на MoniT #9

Re: Мони,

я да попитам и аз-ние приключихме с амоксицилина преди три дни,някъде на 5-6 ден от приема детето получи обрив-съвсем ситни пъпчици по крачетата главно-възможно ли е да е било от антибиотика и какво значи това-че е алергичен към пеницилините и не бива да взема такива ли?
благодаря ти

Отговор
в отговор на sylvi #10

Re: Мони,

Синът ми полу4и обрив след първия прием на антибиотика,пъпките са разположени по гърба и по корем4ето,ярко 4ервени и разли4ни по големина.Сега сме на ZITHROMAX.

ALEX&VLADI
JANUARY 10 2003
Отговор
в отговор на kate_ #11

Re: лафът

На мен ми е любим друг лаф:''Като не можеш да помогнеш,не пре4и''

ALEX&VLADI
JANUARY 10 2003
Отговор
в отговор на sylvi #12

Re: Мони,

По първия въпрос - не мога да се изкажа за пъпчиците. Обикновено лекарствените алергии са големи пъпки, често са червени и обикновено настъпват по време на приема, но аз нямам голям практически опит, така че не зная кави особености може да има. Аз имам теоретични познания (къде по-дълбоки, къде по-повърхностни) и зная в подробности това, което ми е минало през главата.
По втория въпрос - ако има алергия към един препарат от групата на пеницилините, това означава, че има свръхчувствителност към всички пеницилини, а в някои случаи и към цефалоспорините, защото те са с подобна химическа структура. Тази свръхчувствителност е постоянна, т. е за цял живот. Скоро четох, че може и да се унаследи (но не навлязох в подробности в материала). Във всеки случай, ако един от родителите е свръхчувствителен има по-голяма опасност за детето. Дано не е това.
МониТ

Отговор
в отговор на twins_mamma #13

защо,

някой пречи ли ти?

====
Dodge this.
Отговор
в отговор на MoniT #14

Re: Мони,

Да,разбирам.Може от всичко да е всъщност,не само от антибиотика...А иначе аз също съм алергична към пеницилин,може би детето го е наследило от мен

Благодаря ти.

Отговор