Има ли проблем, ако двете хапчета Постинор

24 отговора 748 прегледа
#1

Има ли проблем, ако двете хапчета Постинор

са изпити едновременно
реакцията е горе долу бърза - 90 минути след половият акт

Отговор
в отговор на lm_ #2

Re: Има ли проблем, ако двете хапчета Постинор

Възможно е да се появи кървене, но това е валидно и без да са изпити две хапчета наведнъж. Дори и при само едно хапче, ако на жената не й понасят, то пак се появява кървене.
Ако по принцип се появяват разни странични реакции, то е по-добре да не се ползва Постинор въобще.

Може да съм зла, ама съм обична
Отговор
в отговор на troy@ #3

Re: Има ли проблем, ако двете хапчета Постинор

Благодаря!
Въпросът ми обаче има ли проблем, че са изпити наведнъж?
Все още има време да се пие пак, ако е важно да се пият през известно време

Отговор
в отговор на lm_ #4

Re: Има ли проблем, ако двете хапчета Постинор

Предполагам, че си чела упътването на постинора. При положение, че си ги изпила до 90 мин, то не е необходимо да ги пиеш след това отново, т.е. пила си ги в необходимото време.

От друга страна постинорът не е препоръчително да се взима често. Старият вариант, който се предлагаше по аптеките беше препоръчително да не се пие повече от 4 пъти месечно. За този, които напоследък е по аптеките е препоръчително да не се употребява повече от два пъти в месеца.

Може да съм зла, ама съм обична
Отговор
в отговор на lm_ #5

Re: Има ли проблем, ако двете хапчета Постинор

ако имаш хотмонални проблеми е АБСОЛЮТНО нежелателно да пиеш дори 1 хапче, за 2 да не говорим!!!

Отговор
в отговор на lm_ #6

Re: Има ли проблем, ако двете хапчета Постинор

доколкото знам, идеята да е разделено веществото на 2 хапчета е да се облекчи хормоналната бомба. а ти не си си я спестила. що така, бе, Миме?

въпросът ти явно е дали ще забременееш ако не пиеш пак сллед 12 часа.

няма, според мен. недей да пиеш още, че... нали има упътване да не се пият повече от 2 опаковки на месец... ако ги изгълташ наведнъж, ще ти се раздруса така организма...

и за бога, върви на лекар, как може да разчиташ на такъв сайт за сериозни неща???/

perception is reality
Отговор
в отговор на angella_hell #7

Re: Има ли проблем, ако двете хапчета Постинор

Благодаря!
ще отида

Отговор
в отговор на angella_hell #8

Re: Има ли проблем, ако двете хапчета Постинор

ето минаха шест дни и чак днес се появи кървене. Защо ли?

В първия ден малко ме болеше ниско долу, после нищо. Вчера правих секс и днес започна леко да кърви

от какво дойде пък това шест дни по късно?

Отговор
в отговор на lm_ #9

Re: минаха шест дни

ами ти защо не четеш упътванията към постинора, а?

там си пише, че може веднага, но може и по-късно.

и не ги вземай така произволно, те са със силата на някоко опаковки противозачатъчни!!!!

освен ако не целиш да ти поникнат брада и мустаци.

perception is reality
Отговор
в отговор на angella_hell #10

Re: минаха шест дни

да вярно, пишеше че може да се появи и по-късно


Отговор
в отговор на lm_ #11

Re: минаха шест дни

хей, не искам да проповядвам.. ама или мини на нормални противозачатъчни, или с презерватив.

в некъв сайт четох че постинора е забранен от църквата в някои страни, че бил като аборта... т.е. предизвиква аборт след зачатие... което погледнато откъм твоето здраве си е гадничко.

perception is reality
Отговор
в отговор на lm_ #12

тий хапчетъ за клО съ ва?

... акО съ пОлезни и иматъ Витамин Цъ ... мОе и аз да си вземъ

Отговор
в отговор на kвakaнy kaнy #13

Re: тий хапчетъ за клО съ ва?

те са за като Згазиш лука(she's got the look) и не си упазиш дивойкъта... и да не станете трима-четирма без време....(и не стаа дума за тройка)

ама те затва са по 2 в една опаковка, едното е за тебе...

за СЛЕД

да ти дойде, т.е. на нея да й дойде, пък на теб ума в главъта

perception is reality
Отговор
в отговор на angella_hell #14

ъ значи ......

... акО изпиЯ и двете шъ имам пОвече ум?

Отговор
в отговор на kвakaнy kaнy #15

Re: ъ значи ......

мдам... може и така да стане... ама определено ако й ги изпиеш на момичето ще имаш повече... деца....

то тебе ти не требе акъл, бре, я къв си одарен!

но...може да ти засили хормона...да загладиш косъм, да...

perception is reality
Отговор
в отговор на angella_hell #16

требва ми акъл бе ......

... щОтъ съм най тъп у селуту и затуй ... знаеш ли как мъ хока бабатъ за дето съм тъп ... а дядото мъ налага с бастунъ и мъ наричъ,че Мунчу съм бил

Отговор
в отговор на kвakaнy kaнy #17

Re: требва ми акъл бе ......

ма важното е да си съ осъзнал като такъв, ей тва е първата крачка към рифурмацията...

мбаси, то аз значи съм бахти тъпото парче, щом видях акъл у тебе....

perception is reality
Отговор
в отговор на angella_hell #18

амъ мОятъ бабъ ......

... ми казва - ти тъп Мунчу коя шъ тъ вземи такъв идиотъ бе - ... а дядО ми с бастунъ хлопа и казвъ - някоя дето е катъ негу - ... па си фикамъ да нестааа думъ за тебе

Отговор
в отговор на kвakaнy kaнy #19

Re: амъ мОятъ бабъ ......

уф, и мойта баба (дедото са спомина, царство му небесно, предполагам) вика, такваз грозотия кой шъ йъ земи? та и устатаъ й мноу знаят....

ма те са игноранти, бе, ние аку си удИшим преди да съ земим...

помисли си (колкут можиш, де), дан' мъ изтървеш!!!!

perception is reality
Отговор
в отговор на angella_hell #20

амъ тряа съ ......

... кОнсултиръм понее аз съ мнОу тъп и нетряФфа да зеамъ сам решениятъ брЯ

Отговор