въпрос за клостилбегит

5 отговора 382 прегледа
#1

въпрос за клостилбегит

Здравейте момичета!

По предписание на моя лекар стимулирам овулацията с клостилбегит за втори месец. Забелязах, че започна да ми капе косата повече от колкото е необходимо, а днес след като пих хапчетата 5 дена имам странно зачервяване от вътре на самите срамни устни. Прочетох внимателно упътването на клостилбегита. Пише, че са възможни странични реакции.
Искам да питам дали при някой от вас се наплюдава подобно нещо...
Знам, че най-добрия съвет би го дал лекар, но аз нямам възможност да отида до средата на другата седмица и затова съм нетърпелива да питам вас:-))
Благодаря ви предварително!

Отговор
в отговор на tanya #2

Re: въпрос за клостилбегит

Аз го пия за първи месец и нямам подобни симптоми, но наистина е възожно. В упътването го пише и би трябвало да се приеме просто като странична реакция. Така си мисля. Днес съм на прегелед и ще попита по въпроса
Стискам палци!!!!Да кажеш резултати

Отговор
в отговор на tanya #3

Re: въпрос за клостилбегит

ще бъда кратка ;при мен също се явява зачервяване и сърбеж около влагалището.този месец пия едновременно и ЦИКЛОНОРМ и нямам оплаквания - май съм направила ,,откритие,,

Отговор
в отговор на aq #4

Re: въпрос за клостилбегит

Здравей,

пих също клостилбегит 3 месеца, но при мен нямаше оплаквания. Но от моят лекар знам, че не са най-добрите на пазара. Аз лично се повлиях и на първата почивка, след като спрях да ги пия забременях.
Питай твоя лекар, разполагам с 2 опаковки CLOMID, знам,че са по-добри,бях си ги поръчала да ми ги пратят за да ги сменя с клостилбегита. Мога да ти ги пратя, ако искаш.
Успех

Отговор
в отговор на tanya #5

Re: въпрос за клостилбегит

Бях 3 месеца на клостилбегит, но резултат нямаше никакъв.

Отговор
в отговор на mimi #6

Re: въпрос за клостилбегит

ЗДРАВЕЙ МИМИ,благодаря за отзивчивоста и вниманието от твоя страна !
Наистина в момента пия клостилбегит ,но дозата в момента ми е налучкана добре и мисля ,че ще трябва да се примиря със страничните ефекти.Както вече писах,когато започнах да го пия с билковите таблетки ,страничните ефекти липсват този месец.През дългия си ,,стаж,,съм пила и серофен и не си спомням още каквито има.Радвам се ,че на теб е помогнало!Грижи се за себе си и за НЕГО!
Ако лекаря ми предложи да сменим лекарството и все още го имаш ще се възползвам от предложениет ти.

Никога не знаеш каквогубиш ,когато печелиш и какво печелиш,когато губиш!
Отговор