Странични ефекти!

23 отговора 740 прегледа
#1

Странични ефекти!

Е, този месец не мога да се похваля от липса на странични ефекти от Клостилбегита. Обливат ме горещи вълни, в един момент ми е много студено , а след 10 минути цялата се потя....Много е неприятно! Много се надявам да имам доминантен фоликул. Във вторник съм на фоликуметрия! Стискайте палци!
Мира

Най-красиви са днес върховете, недокоснати още от нас!

Редактирано от miroslava на

Отговор
в отговор на miroslava #2

Re: Странични ефекти!

Дано всичко е наред ,пожелавам ти късмет

Отговор
в отговор на miroslava #3

Re: Странични ефекти!

kato si pomislia che i az sha go pia ot septembri. UFFFFFFFFFFFFFFFF ama kato se nalaga.

Отговор
в отговор на Vlas #4

Re: Странични ефекти!

Не е толкоз страшен, бре, какво сте се уплашили:)))

Страничните ефекти са седмица след приема, после минават.
На мен ми се драйфаше само прец цялото време. Обаче и по принцип ми се драйфа и без да го пия, така че...просто малко повече ми се драйфаше, ама съм свикнала
Мира, на кой ден отиваш на фоликул.я?
От кой до кой ден го пиеш? 5-9 ден ли?
Кой ден ти е днес?

Отговор
в отговор на V. #5

Re: Странични ефекти!

От ден 5, днес ми е 12-ти. В 10:45 съм на фоликометрия, да видим дали дозата по таблетка и половина действа. После ще ви пиша!

Най-красиви са днес върховете, недокоснати още от нас!
Отговор
в отговор на V. #6

Нямам домин.фоликул

уууф, пак нямам доминантен фоликул. Имам фоликули до 9 мм, което било много малко за 12-ти ден....В петък съм пак, да видим дали някой се е развил!

Най-красиви са днес върховете, недокоснати още от нас!
Отговор
в отговор на miroslava #7

Re: Нямам домин.фоликул

Здрaвей, Мирослaвa!
Жaлко, че все още нямaш доминaнтен фоликул, но не се притеснявaй. До петък нищо не се знaе, a и може по принцип овулaциятa ти дa е нa 17-20 ден.
Сaмо се успокой, зa дa не объркaш хормоните от притеснение. Идете с мъжa ти нa кино или в някоя кръчмa с приятели. Мисли позитивно. Аз ще ти стискaм пaлци зa успех. А и винaги можеш дa рaзчитaш нa момичетaтa от клубa зa подкрепa. Успех

Отговор
в отговор на miroslava #8

Спокойно!!!

Ще имаш, не се притеснявай!!!
Абе какво ти приказва тоя Колар???
Какви фоликули искаш на 12 ден, като преди три дни си изпила последната доза.
Рано е още бе човек!
Спокойно, ще видиш, че в петък ще са пораснали. Мисля че само парите иска да ти взима! Ходи на фол-рия около овулацията ти, а не толкова рано.
Тоя само парите гони май

Отговор
в отговор на V. #9

Re:za hapovete i metriata

To i na men mi kaza da otida na 13 den na folik....metria a triabva da pia klostila ot 5-9 den. Moje puk da iska da vidi dali raste neshto znam li.
Chudia se dali utre da ida si kupia testove za ovulacia. Toia mesec sum zarezala vsichko. Utre mi e 12 den. da vzema puk da vidia ajeba ima li ili niama Ot druga strana ne iskam da si razvaliam nastroenieto, v kraia na sedmicata otivam na more i kato se vurna se otdavam na lechenie i tormozene za problemi (vse edno sega sa mi malko)

Отговор
в отговор на V. #10

Re: Спокойно!!!

Ох, дано да си права, ако е само заради парите, нека влачи.....Уморих се!

Най-красиви са днес върховете, недокоснати още от нас!
Отговор
в отговор на miroslava #11

Така мисля аз!

Да наистина мисля, че тевика толкова рано, за да ти вземе парите. Сега ще ти обясня защо.
Казваш, че цикълът ти е дълъг. Пиеш 5-9 ден. Ако цикълът ти е дълъг-овул. настъпва най рано на 15-16. НАЙ-РАНО!!!! Тъй като ти пиеш 5-9 ден, овулацията ти би могла да настъпи поне, (ПОНЕ), 1 седмица след като си прекратила приема на лекарството., т.е от последното изпито хапче.
Този човек иска да види домин. фоликул на 12 ден!!!!!
НЕВЪЗМОЖНО!!!! Три дни след последна доза-АБСУРД!!!!
Аз имах мнение за него, че е добър и грижовен лекар, но абсолютно сматам, че не е така (ВЕЧЕ), от както го наблюдавам как постъпва с теб.

Отговор
в отговор на Vlas #12

Re:za hapovete i metriata

Вземи си тестове, кво ти пречи. Пък ако не ги правиш сега, дано другия месец да не ти трябват!
Аре-знае ли се какво ще стани на морето
Ето и тебе колара те вика рано! Какво ще гледа дали расте!!!!!! То расте, не може да не расте! Нали хапчета пиете! Въпроса е дали се пука! А това не се установява на 12-13 ден.
И на мен, дето ги пих хапчетата от 3-7 ден овулацията ми идваше на 14-17 ден, а какво остава като ги пиете 5-9 ден.
ТОЯ Е МОШЕННИК!!!!!!!!!!!!!!!!!


Отговор
в отговор на V. #13

Не знам какво да си мисля!

Много ти благодаря В. за надеждата! Не ми пука за парите които давам! Просто ми се искат малко положителни емоции! Не ми се иска да си мисля че всичко е заради 25 лева за УЗИ! Еба си! Давам му още един месец при всички положения! Миналия месец също ми каза че няма да имам овулация, после според тестовете и температурата, имах! Какво означава това? Тези два метода нищо не значат така ли? Е верно че и нищо не стана.....Той ми каза че овулация след 17 ден не върши работа, защото се скъсявала лутеалната фаза.....?!? Ами на мен по принцип овулацията ми е на 16-17 ден....Цикъла ми е на 30-31 дена....Винаги така е бил! Абе ние ше си пробваме и така...

Благодаря ти още веднъж!

Най-красиви са днес върховете, недокоснати още от нас!
Отговор
в отговор на miroslava #14

Re: И при мен беше така

и аз пих клостилбегит от 5-9 ден и до 15-я ден фоликула въобще не беше пораснал и беше околко 14мм.а когато отидох на 17-ия ден беше стигнал 19мм и се беше появил друг с големина около 17мм.не знам как така бързо ама ходих на двама лекари и 2-та казаха едно и също.Така че е напълно възможно да се забременее с късна овулация щом и 2-та лекари ми казаха да действам и после ме караха да си направя тестове.не се отчайвай.

А относно Коларов аз се лекувах при него след лапароскопията и не бях доволна от него,та се махнах от там.Това е.И не спирайте да пробвате

Отговор
в отговор на miroslava #15

Re: Странични ефекти!

Скъпи момичета,
позволявам си да се вмъкна тук и да споделя моите опасения относно страничните ефекти: за първи месец взимам клостилбегит, а след това продължих с дуфостен.Винаги съм била с точен график по отношение на цикъла-24-25 ден, а сега вече четири дни закъснява-тест не съм си правила.Снощи забелязах едва-едва леко розово течение/беше толкова малко, че почти не му обърнах внимание-ето тази сутрин няма нищо/. Въпросът ми е нормално ли е това закъснение, дали се дължи на лекарствата или просто цикъла ми се е удължил? Моля, ако някой е имал подобни проблеми нека сподели! С пожелания за приятен ден, Вили

Отговор
в отговор на V. #16

Re: Не си права В.

Доминантен фоликул се вижда и по рано . Не е необходимо да е в дните около овулацията. Целта на фоликометрията е да се види дали има фоликул който да е по голям от останалите. А лесно може да се пресметне според размера му дали ще успее да порастне до датата на овулацията и да се получи годна за оплождане яйцеклетка. Фоликула расте с 2мм всеки ден, може да се изчисли кога ще е овулацията. Трябва да стигне до 21-23 мм, за да се спука.
Мен ме извикаха на фоликометрия на 9,10,11ден / един от трите дни / При положение че съм го пила до 7 ден. Аз отидох на 8 ден, защото се обърках с броенето и имах един фоликул 11 мм. Овулацията е била на 14 ден.

Друг е въпроса ,че 5 ден ми се вижда късно за начало. Но както кажат докторите

Отговор
в отговор на Villy #17

Re: Странични ефекти!

Може и да е от хапчетата, при мен не се почуства, защото цикъла ми е на 30-31 дни, но при кратките цикли би трябвало да се удължи! А как издържаш да не си направиш тест? Лекото зацапващо кървене може да е от имплантацията, може да има бебче! Хайде стискам палци, направи си ТЕСТ и пиши!

Най-красиви са днес върховете, недокоснати още от нас!
Отговор
в отговор на *Milena #18

Re: Не си права В.

Да , точно така ми каза и Коларов! Милена, а ти при кой лекар ходиш?

Най-красиви са днес върховете, недокоснати още от нас!
Отговор
в отговор на miroslava #19

Re: Не си права В.

Аз съм от Варна. Ходех при доц.Янева.

Отговор
в отговор на miroslava #20

Re: Странични ефекти!

Стискаме ти палци, Мира!

Отговор