|
Тема |
Re: De mortuis nil nisi bonum [re: лмин] |
|
Автор |
oтБpaxмaн (на Брахман) |
|
Публикувано | 26.02.11 10:26 |
|
|
В отговор на:
Автор: лмин
Тема: Re: De mortuis nil nisi bonum
А каква е истината, когато знаеш, че някого го боли, и с удоволствие бъркаш в раната, завърташ ръка и започваш да го щипеш по вътрешните органи? И ако ти доставя удоволствие да унижиш някого и се кефиш на болката или объркването му - това може ли да се брои за "печалба"?
Това за което говориш се нарича садизъм - когато болката на другите ти доставя удоволствие. Най лошата форма на садизма е когато ти сам причиняваш боката на другите за да се кефиш от това.
Кога има садизъм? Това не винаги е лесно да се докаже. Понякога е дори невъзможно!!! Едно и също действие може да бъде определено като садистично или като добро!! Всичко зависи от мотивите на този който извършва действието!
Например: Как може един лекар или зъболекър да се оправдае и да докаже че той не е садист? Ако някой обвини доктора че той съзнателно причинява болки на пациентите защото това му доставя удоволствие, КАК МОЖЕ ДОКТОРА ДА ДОКАЖЕ ЧЕ ТОВА НЕ Е ВЯРНО? Не е възможно. Защото не може да влезнем в главата на доктора и да видим какви му са мотивите, защо е станал доктор.
Та въпроса е как може да се провери кога има садизъм и кога не. За съжаление не винаги това е възможно. Защото няма такива методи за сега с които да се види какво става в главата на човек, няма такива научни методи с които да се види какво човек мисли! Различните врачки и гледачки и магове и гурувци твърдят, че можели да четат мислите на хората но.. това е невъзможно за съжаление.
Вероятно след 100-200 години това ще беде възможно с някаква научна технология, но в момента не става. Детекторите за лъжа дават в момента съвсем приблизителни резултати.
Как може да кажем че доктора който изрязва тумора на човек не е садист? А когато се изрязва тумора - БОЛИ!! Изрязването на туморите в обществото също е болезнена работа. Нирмала и нейното учение е един тумор, една лъжа. Ще боли, няма как но трябва да се изреже.
|
| |
|
|
|