|
Тема |
Za dobrata mrysotiq [re: SoulMate] |
|
Автор |
hipparchia (новак) |
|
Публикувано | 10.01.06 17:46 |
|
|
Нека си спомним рекламите отпреди няколко години, когато петната всяваха див ужас.
Е, добре дошли в света на новия тип ТВ реклама, където мръсно дете=любопитно дете, направо един потенциален Да Винчи (малкият Леонардо доста се е цапал, докато стане толкова умничък, ни казват биографите).
Сйа, езикът на рекламата е малко по-различничък. Представете си анимационно- за да се покаже някаква идея, се използват преувеличения. Като мегаопулвания и онова летене с чертички в манга анимацията. Абе някаква визуална хипербола.
Предполагам, че всеки над петгодишна възраст има някаква идея за хипербола, а и с възрастта все по-фино разбираме тези преувеличавания.
Освен това зад една реклама работи цял отбор юнаци, дето смятат, че посланието "мръсотия=креативност" примерно пасва на градския тип отракани отчаяни домакини и дечицата им. И криейтив-отделът решава така да облече тая идея в образи.
Изобщо, като видите една реклама, представете си едно послание, облечено в съответния медиен образ. Малко помислете какво е посланието, кажете си, аха, начи таргетира 40-годишни чалгаджии със среден доход или пък неопитни в любовта младежи, работещи в ИТ сектора. И ще спре да ви се струва толкова ъпсурдно. И ще си правите маркетингова мозъчна гимнастика.
За домашно- напишете списък на рекламите, които ви таргетират според самоописанието ви:)
|
| |
|
|
|