|
Привет, отново.
Не съм виждал същества с две глави, освен т.н. сиамски близнаци.
Нито пък с 5-6 крайника (???) или 4 очи (???). Но това няма значение - да допуснем, че има и такива. Ще поясня по-долу, отговаряйки на въпросът ти:
<"Ako ti samia, (sluchaino) stanesh bashta na edno takova chudo. Kakvo shte predpochetesh?">
Първо, няма нищо случайно, т.е. нищо не става "според случая". За всяко нещо си има причина - друг е въпросът, че ние хората не можем да виждаме нещата в дълбочина, и така да си обясним всичко. Просто, не ни е дадено. Ще се опитам да ти го обясня по-просто. Ето, и в настоящата дискусия, почти нямаше човек, който да защити една заповед, която Сам Бог е постановил: "Не убивай" - кратко и ясно. Всеки от защитниците на аборта, се опита да намери много "доказателства", за да защити собствената си позиция. но малцина може би допускат, че дори и самата защита в подкрепа на убийството е СМЪРТЕН ГРЯХ. Не е необходимо дори да бъде направен самият аборт (Ех, ако що ли лекарите замениха думата убийство, с тая "невинна" дума). но не е моя работа аз да отсъждам - само искам всеки да се замисли и да не говори "каквото му дойде" на уста.
Човек всеки ден греши множество пъти - дори и помислите, макар и скрити за другите, са открити за Бога. Някой, например се гневи на друг някой, наприме рна шефът си, и отсъжда мислено: "Да пукне, дано". И едва ли не си мисли, че точно шефът му това заслужава - смърт. Нека всеки се вгледа колко пъти на дело или с мисли е сгрешил. Щото най-лесно е човек да търси причините за всичко случващо ни се в другите, но не и в самите себе си.
Абортът е убийство на човешко същество - със или без малформации.
Стремим се всеки ден да ни бъде все по-удобно и по удобно, и да бягаме от отговорност, която справедливо сми си заслужили да понесем:
Но "каква полза за човека, ако придобие цял свят, а повреди на душата си?"
Светите отци казват, че ако ни се бе допуснала възможност да видим всичките си грехове, човек не би понесъл страшната гледка.
Предоставям нещо полезно за прочит:

|