До сега съм сменил 2 Голфа и пове4е няма да се ка4а на подобно не6то.Първия ми бе6е 2-ка.Проблеми не съм имал,но си бе6е кару4ка,по4на да гние пък и разхода не ме задоволявашеа и ре6их да го сменя с не6то по-ново.Взех си 3-ка и да ви кажа пълна скръб-нито возия,нито динамика,гореше доста масло,разхода на гориво беше голям сравнение с коли от сь6тия клас,ока4ването му бе6е много слабо ,абе постоядно не6то трябва6е да му се прави на този Голф.Изобщо такива ядове с 2-ката не съм имал,а и двете коли съм си ги вкарал аз от Германия и са били що годе добри и на не много километри.Сега направо се родих с Вектрата-няма нищо общо с това което сьм имал.Возия един пьт,динамика,икономи4ност,удобство,евтини консумативи,по голямо купе,багажник,здраво ока4ване,перфектен АБС и 4ак не мога да изброя вси4ки преиму6тества.3-та ми беще с двигател 1,8 90к.с.1996,в града ми гореше 11-12,а извън 7-8,Вектрата ми е 1999г.също 1,8 оба4е 116к.с. градско 9-10 извън 5,5-7 в зависимост от тежеста на десния крак.Не виждам какво може да се коментира в този случай.Колкото до ръждата мога да ви кажа,че след 1995 година антикорозионната защита на Опелите е доста подобрена,а след 1998 г. ламарините са поцинковани и се дава гаранция на ламарините 15 г.както на почти всички останали марки автомобили.ТАка че проблема ръжда е решен.Май само това беше недостатъка на опелите производство преди 95-та.
Тея работи не ги пиша ,за да дразня някого,а за да предпазя тези които са решили да си купуват Голф.Нека първо малко повече се поинтересуват и след това да купуват.
|