|
Тема |
Re: Коко [re: Air Cooled] |
|
Автор | koko (Нерегистриран) | |
Публикувано | 11.05.05 21:07 |
|
|
Може старата ламбда да е подлъгвала компютъра нещо. А може и да има друг проблем някакъв, който да се е туширал поради липсата на ламда (поради преминаването към фиксирани настройки).
За да е сигурно че няма да се повреди, трябва да е сигурно че всичко в системата за управление на двигателя е наред, т.е. датчици за температура, запалителна уредба, регулатор на празния ход, инжектори и т.н.
Най-простата проверка е да замериш с хубав волтметър (високоомен) сигнала от ламбдата. Цифров мултицет върши работа горе-долу.
Ако всичко е ОК, сигнала ще се мени поне веднъж в секунда от 0V към 1V и обратно.
Ако това е налице значи уредбата е влязла в т.нар. "closed loop", т.е. компютъра успешно регулира сместа на база сигнала от сондата и всичко работи.
Обаче в такъв режим двигателя започва да работи като ламбдата загрее, т.е. не бързай да тестваш веднага като запалиш. Ако ламбдата е с подгряване товеа става сравнително бързо, ако е без - трябва да позагрее добре двигателя. Докато не е загряла ламдата, сигнала ще е 0.45V.
|
| |
|
|
|