|
Тема |
Re: VW Passat ~1991: 2.0 [re: Лъkи Cтap] |
|
Автор |
salle (един такъв) |
|
Публикувано | 11.05.04 15:19 |
|
|
Моят Пасат е 2.0E - 115к.с. 91-ва комби с ABS и климатик.
Взех го миналата година и за около 10 000км съм старшно доволен от него. Двигателят пасва много добре на купето и скоростната кутия. Малко мудно ускорява ама в крайна сметка това е семейна кола нали така?
Хубавото, е че двигателя работи на ниски обороти - в София много рядко ми се налага да качвам над 2000. Дори и когато реша да се набирам на някой светофар стигав до 2500-3000.
А това, че мотора постоянно е на ниски обороти определено му удължава живота. 1991 е преди 13 години все пак.
През зимата в най-стедуното време и най-дълбокия сняг в София т.е. постоянно работещо парно, отопление на задното стъкло и огледалата и фарове, малки разстояния (студен двигател) си засякох 12.5 л /100
Между София и Търново при 150 по магистралата и max 100 извън нея засякох 6.8/100 без климатик, но с включени фарове (цвета е направо маскировъчен - слива се с асфалта)
Това е почти колкото заводските данни на този двигател:
2Е комби: 90 км/ч -> 5.2л, 120 км/ч -> 7.1л, градско -> 11.8л,
.... при това положение хич не ща и да си помисля за газова уредба.
Това е най-слабия двигател от трите на които си се спрял, но аз не бих го сменил с по-голям.
Специално за G60 казват, че калпав компресор. Нямам впечатления.
Няма съществена разлика въпреки, че е с 21 к.с. повече. Някой с повече опит трябва да ти разкаже за разликите.
|
| |
|
|
|