|
Тема |
Re: Golf III Vs. Mazda 626 (ПТП след срещата) [re: PassatGT] |
|
Автор | w1 (Нерегистриран) | |
Публикувано | 25.02.04 14:16 |
|
|
Абсолютно съм съгласен. Искам само да си доразвия малко мисълта за конструкцията на предницата.
Тя така е направена, че да спукаш радиатор, да гънеш калници, да кривиш рогове и "магарета", но блокът да си остане на място. 'Щото тръгне ли той, тръгва и скоростната кутия и тогава в купето става страшно.
Примерно роговете се смязват и по този начин действат като буфер. Ако са съединени с греди - още по-добре за теб. Греди обаче в Голф-а има ли? Защото в по-горните класове е стандарт.
Иначе производителят смята всичко друго за консуматив. Моят радиатор е 490 лв., т.е. 300 "евра". Хич не му пука, че при удар от 20 км./ч се пуква, изтича антифриза, кривя глава и айде още 200 "евра". Даже по-добре за него. Сигурен съм обаче, че при 90 км/ч ( сумарна скорост ) блокът ми ще си е на мястото.
Естествено, че значение има и вида на удара, заедно с всички други фактори.
|
| |
|
|
|