|  | | 
| 
          | 
              
                | Тема |  Re: Може също [re: Vlad777] |  |  | Автор | Stevek () |  |  | Публикувано | 16.11.03 22:00 |  |  |  | 
        
 Сондата дава две състояние към ECU-то - не помня кое беше за богата смес и кое за бедна, но едното е ниско ново към 0V a  другото е високо да кажем 5V но зависи от сондата. Т.е. ECU-то разбира дали сместа е богата или бедна и се стреми да впръсква горивото до постигане на гранично състояние в което получава от сондата ту "бедна смес” ту "богата смес".
 Ако сместа е ОК на 1000 и на 4000 оборота графиката трябва да бъде еднаква. Сондата подава 0 или 1 и само е ако напълно е отишла , това може да се разбере с мулицет. На една и съща сонда различни мултицети ще дават различно напрежение в зависимост от чипа с който са направени щото ще им се налага да мерят правоъгълен сигнал 8-))
 
 Не знам дали успях да го обясня достатъчно добре. Темата е често дъвкана и в клубовете на Opel и AUDI често е обяснявано, така че ако някои се интересува може да намери връзки към сайтове посветени на oxygen sensor
 
 
 
 
 |  |  |  |  
 |   | 
 |