|
|
| Тема |
Re: Диагностика в Ю-Х [re: Asus] |
|
| Автор |
eliot (минаващ) |
|
| Публикувано | 30.09.03 11:46 |
|
|
|
За Юнитрейд виж отговора ми на Влад777. Общо взето склонен съм да имам добро мнение за работата им с доста забележки (но тва е друга тема). За пръв път отидох там и за тва не знам дали да им вярвам (за диагностиката), тъй като за момента моите "проверки" не потвърждават (но и не отхвърлят) тяхното твърдение. А ако се вържа на тяхното хоро и сменя датчика за 250лв с монтажа и после ми кажат, че нещо си друго там е развалено - няма да стане. А така като гледам при тях няма никакъв регламент - те не са ми казали, че поемат отговорност, че наистина датчика е развален и след смяната му всичко ще е ОК. Още повече 232лв за датчик за мен е неразумна цена(за сравнение в момента ABS при тях се предлага като екстра за ново закупен автомобил за около 500лв, а моят АБС, когато е купувана колата е около 1800лв). Просто от към цените на резервните части в Юнитрейд прошка няма . А те не работят с части закупени от клиенти, както се сещаш.
По отношение на ABS-а на Голф и Джета, а може би и на Пасат (до към 1991 със сигурност), се монтират ABS-и марка АТЕ. И всички шибани елементи по тях са на АТЕ (не се връзвай на приказките, че оригиналния ABS е на Volkswagen), включително и въпросните датчици. След 01.1989 тези ABS-и са снабдени с така наречената "diagnostic and fault memory" или иначе казано памет за грешки и диагностика. Посредством диагностични куплунзи тези грешки могат да се прочетат. Ти самият, мисля, че не можеш да го направиш даже и да ги намериш тези куплунзи, тъй като не знаеш нито интерфейса за комуникация с ABS-а, нито описание на кодовете за грешки.
Е малко дълги станаха тея постинги, ама някои неща не могат да се опишат с две думи
| |
| |
|
|
|