Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:12 17.05.24 
Клубове / Техника / Автомобили / VW Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Чсовника на таблото често.... [re: Mklllgti]
Автор Blues (непознат)
Публикувано21.01.03 11:43  



Ами аз не съм специалист по колите, но имам Seat Ibiza '99 год. и по мои наблудения таблото е съсщото като на Golf III. При мен се получаваше същия ефект когато акумолатора не държеше и при палене напрежението падаше много. Да не би да имаш ниакакви утечки на ток след смяната на фара и при палене акумолатора да не издържа ? Или самия акумолатор да си отива вече ?Аз след като си смених акумолатора не съм имал този проблем. В каква ситуация точно се нулират Trip & Clock ?



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Чсовника на таблото често.... Mklllgti   21.01.03 09:26
. * Re: Чсовника на таблото често.... Blues   21.01.03 11:43
. * Re: Чсовника на таблото често.... Mklllgti   21.01.03 11:52
. * Re: Чсовника на таблото често.... Blues   21.01.03 13:35
. * Re: Чсовника на таблото често.... Moldi   24.01.03 12:35
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.