с 90-100 нямаш нужда от никакъв радар. Обаче така може, ако отиваш с гаджето на морето. А ако като мене работата ти е да караш служебна кола и шефа ти каже "Трябва да съм в Хасково в 10 часа на всяка цена", а е осем и половина и още се мотаете някъде в Люлин, а стига си карал с 90-100. На него изобщо не му пука за бензина, той иска в 10 да е в Хасково и толкоз. Като изпусне два-три пъти някоя среща, дето му е важна - и айде момче ходи другаде да караш с 90-100. И ако при това положение куките те засекат някъде - ще те бавят поне 15 минути и край с пристигането в 10 часа, та ако ще да караш Боинг. Иначе съм съгласен с тебе - доста години с това си изкарвам хляба, т.е. карам коли и отдавна съм се убедил, че ако искаш да стигнеш бързо най-важното условие е да не спираш. При това условие на средни разстояния вида на колата почти няма значение. Така например София - Гоце Делчев при равни други условия - атмосферни, ден от седмицата, час на деня и т.н. - със Самара и Мерцедес 200 се вземат с разлика максимум 20 минути - повече не може, каквото и да правиш, а обикновено е по-малко. Разлика има, естествено, в комфорта. Малката кола изморява, особено на дълги разстояния - много те лашка, непрекъснато трябва да внимаваш да не губиш инерция, щото тя по-трудно се ускорява, при интезивно движение постоянно сменяш предавки, иначе изпреварването ти е проблем, и най-важното - все си на нокти, защото има доста малки коли, които вървят почти като по-големите, но са много рядко тия, дето СПИРАТ като тях.
|