|
Тема |
Re: Sravnenie [re: BAl HUl] |
|
Автор |
Ascona83 (бедствие !!!) |
|
Публикувано | 17.07.02 09:47 |
|
|
Моля да извините детето с калибрата.
Аз също карам опел, не калибра де, ама опле все пак обаче не съм на мнение че който и да е опел може да стъпи на ауди или на по-висок клас фауве.
Опел никога не са се славели с поразяващи резултати на ускорение и прочие неща които са присъщи за марки като ауди и фауве.
Освен това политиката на опел е такава че те създават коли за масова употреба на хора с ниски възможности. Това е видимо и по цени на части и по кубатура на двигател и по всичко. Да не говорим че калибра не е най успешния модел спортен модел на опел с двигател 2000 кубика.
Има един модел Ascona 400 от преди едно кило време дето е с показатели на калибра тъй че детето да не цвили много а малко да се позапознае с историята на опел. Както е ясно за всички с модела Калибра целта на опел е била да запълни пазарна ниша на спортно изглеждащите туристически автомобили от среден клас. Никога опел не е имал амбици да прави резачки щото обикновените хора като нас не могат да си ги позволят като нови.
Тъй че детето да се успокои и да не вдига много шум с калибрата с ремустие, щото има много аудита с 2000 кубика мотор дето ще го прескочат него. Това че не е чувал за тях е друг въпрос. Но лично аз тъй като си мисля и сравнявам колите по цена мога да кажа че калибрата е най евтина, корадото и аудито са горедоло на една цена, да не говорим че базата им е една и според мен е все тая коя кола ще кара от аудито и корадото. Аз бих карал корадото ако е VR6.
Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!
|
| |
|
|
|