|
Тема |
Re: Volvo 460 [re: xaджи Дoнчo] |
|
Автор |
Merck_44OGLE (непознат
) |
|
Публикувано | 06.01.06 10:44 |
|
|
Аз моето 440 94' го взех за 4400 без екстри с газово,за около 5к спокойно се намира подобно с газ,климатик и другите екстри ...
Други насоки са непременно да искаш документ от типа на митническа декларация и подобни за да не се се окаже италиянка колата,отпред зад десния фар трябва да има табелка,там пише къде е произведена,хубаво е да е в Холандия,а не Белгия,но ако колата е поддържана добре това не го мисли.
460 модификацията обикновенно по бързо скапват задните амортисьори и ето ти удобен повод да смъкнеш малко от цената( не са скъпи) . Сам знаеш да бягаш далеч от чисто нови или пък много износени предни спирачни дискове.
440 имат 2 модификации - спорт и турист,ако не си под 25 годишен гледай да не уцелиш спорт,че ще ти изпадат бъбреците :)
Успех...
Едит: първоначално си приготви 17лв за възд филтър, 10лв за маслен, между 40 и 62лв за 6 литра ЕЛФ(имало наливно доста тънко,аз съм със бутилирано) , 5лв за промивка на маслото, 5лв смяна, между 40 и 56лв за масло на скоростна кутия+ смяната му и евентуално някой лев за гуми,може би и задни амортисьори, непременно 108лв за агренажен ремък и 2-те ролки+около 25-30лв за смяна,27лв за горивен филтър. Общо взето първоначално ще се оръсиш с около 400-1000лв да вкараш колата в норми( според това дали си решил да я караш повече от 3 години или да я продадеш, но се съмнявам че марката ще те заплени и ще си я караш :) ) , но пък после нямаш кой знае колко големи разходи по поддръжката.
Редактирано от Merck_44OGLE на 06.01.06 10:54.
|
| |
|
|
|