|
Тема |
Re: на студено по-трудно пали [re: stoyanz] |
|
Автор |
sasho_s4O (2.0l 16v 100kW) |
|
Публикувано | 14.12.05 11:47 |
|
|
Според мен проблема е в маслото. Когато е студено маслото става много гъсто и това зависи от вискозитета му. От рядко (тънко ) към гъсто са в следния ред:
0W40
5W40
10W40
15W40
Това е маркировка по стандарт SAE. Колкото е по-голямо числото преди W толкова е по гъсто по принцип маслото. Най-често редките са синтетика и са по-скъпи. Има и много гъсти които са за трансмисии-скоростни кутии.След W съм виждал и 30 и 50 мисля, че беше нещо за качество и присадки. Та конкретно на въпроса ако си с гъсто масло зимата като стане още по гъсто от студа, а и в скоростите ти също, познай дали му е лесно на акумулатора да развърти и разбие маслото. Най-добре като е студена завърти за не-повече от 5 сек. изчакай 5 и отново докато палне. Това го казвам от опит - по бързо и лесно пали.
Някъде из форумите четох едно огромно писание на човек явно добре запознат с темата за маслата щото всичко беше подробно и ясно описано но не го открих сега.
|
| |
|
|
|