|
Тема |
Bravo Lazo [re: MichaelLeRoi] |
|
Автор | Nikson1O (Нерегистриран) | |
Публикувано | 31.08.05 16:14 |
|
|
Lazo, евала за поста, беше много интересен. Напълно съм съгласен с тебе. За съжаление "новата икономика" като, че ли слага акцента другаде. Не на издръжливостта и качеството. Не само Мерцедес и Волво имат несполучливи разработки, дори Тойота с новата корола произвеждана в европа търпи сериозни критики. Такива неща преди години бяха недопустими. Специялно за Волво 850 - което изглежда е най-оплювано тук нещата седят горе долу така. Много нов и революционен модел за Волво. Първия голям модел с предно предаване. Волво решили, че имиджа на чисто семейна кола е в техен ущърб и правят каквото могат за да го променят. Носителя на тази промяна трябва да е 850-ката. Бърз, спортен луксозен. Много нови разработки - напълно нов двигател, променлив ход на въздуха (variable inled manifold), напълно новоразработена скоростна кутия, ново задно окачване, промяна на геометрията на предното окачване и т.н. За съжаление при толкова комплексни автомобили сдрада надеждността. Отмина времето на старите "вечни" машини. Може би това е цената на това да имаме мощни и сравнително икономични коли с повечко екстри.
Друго обяснение е че големите производители са притиснати от големия наплив на по-ефтини коли от азия. Като цяло обаче за последните 10-на години колите са поскъпнали доста. Общо взето забелязвам, че повечето 'луксозни" марки изпитват сериозни затруднения да останат на върха без да компрометират качеството си.
|
| |
|
|
|