|
Тема |
НЯМА ПРОБЛЕМ [re: amatjora] |
|
Автор |
Moxy_78O (Попай моряка) |
|
Публикувано | 20.06.05 23:44 |
|
|
Да ти кажа - много е трудно да се каже, къде е подходящо място за монтиране на смукателната тръба, защото сигурно и шведите, които са го измислили този автомобил не знаят какви са въздушните потоци под капака По принцип при нашите коли тези тръби уж "гледат" назад, та и на мен ми беше доста чудно, че колата гасне при висока скорост по инерция, но явно, че струята се отразява от радиатора На 740 например тръбата "гледа" настрани, а пред нея има един "щит" (иначе е на същото място, просто тръбата завършва различно), та при тази комбинация няма проблеми с гасненето на газ. Аз моя проблем още не съм го решил, но бях намислил да му слагам някакъв отражател, защото не ми се иска да си преправям въздуховода. Мисля да си изрежа едно парче пластмаса и да експериментирам с разположението му спрямо отвора за въздух, докато не се получи
Така доста понаписах, но още ще пиша Значи, ако си свалиш стартера, ще видиш едно зъбно колелце, което се зацепва към маховика. Това зъбно колелце е част от бендикса. Бендиксът представлява един еднопосочен съединител, който е зацепен към оста на стартера и в посоката на въртене на електромотора предава въртящия момент към въпросното колелце, но ако в един момент оборотите на двигателя надвишат тези на стартера, както става, когато ти блокира ключът в положение III , тогава бендиксът отцепва, за да не се товари стартера. Ако ти се стори, че зъбното колелце се върти на сухо, тогава не е лошо да си купиш нов бендикс (мисля, че не е скъп), а не е лошо да си провериш и лагерните втулки, защото може да са попрегрели и да се наложи и те да се сменят, но аз лично се съмнявам.
|
| |
|
|
|