|
Тема |
Re: 760 -- 850 -- 740-идея... съвет даите [re: Efri 74O] |
|
Автор |
nikson1O (познат) |
|
Публикувано | 17.06.05 00:12 |
|
|
Е няма начин ще трябва да се обадя. Аз така като гледам ние с Чичо и B5202 да си взимаме парцалките и да си ходим. Господа не е редно да говорите за поддръжката на 850 ако не сте го притежавали. Защо цитирате цени за ремонт в Мото-Пфое? Вие там ли си правите колите? Единственото правилно сравнение би било ако някой ги е имал и двете.
Че е по-скъпо - по скъпо е, ама чак толкова! Пък и 850 е тотално друга концепция. През 1993г Волво пускат модела в опит да се излезе от имиджа на чисто семейния автомобил. Почти няма елемент в 850 в който да няма иновации. Най-слабия модел е 123кс. Скоростната кутия е съвършенно нова. Геометрията на предното окачване е нова и т.н. Концепцията "шаси-окачване-двигаел" се задържа до последните модели на v70 и s70 Просто човек като ви слуша и ще каже, че 850 е няква каруца за тузари
Аз в една подобна тема бях писал какво съм сменял за две години по моята, които се интересува да провери архива. Определено не твърдя, че е ефтино но какво да се прави. А за това, че "старите" волва са истинските яки машини, спор няма.
За радиуса на завоя имам въпрос. В рекламната кампания на 850 беше казано че това е колата с най-малък радиус на завой (ако се сещате рекламата дето едно волво си играе с един голям балон). Обаче радиуса е 10.2 - а някой тука каза, че има и под 10м което си е объркващо (каде е грешката).
А що се отнася за решетките - в Мосю Бриколаж (или в Практикер) има решетки всякакви (едри, ситни па даже и в някакви цветове). Разгледай ги и ще видиш, че са същите като в Сиджи Тунинг (примерно)
Успех и да снимаш колата с новата решетка.
|
| |
|
|
|