Ми, де да знам - възможно е, но на мен един приятел ми обясняваше, как с колегите си са слагали уредба за пропан-бутан на дизелов автомобил и, че се откачала нафтовата помпа, а за възпламеняването се слагали запалителни свещи в главата и, ако моторът няма дроселова клапа - трябва и за това да се помисли. Не знам само как стои въпросът с детонационното горене, при значително по-голямата степен на сгъстяване на дизеловите двигатели А този вариянт, за който ти казваш, аз си го представям, като се откачи регулиращата щанга на нафтовата помпа, за да си подава тя някакво минимално количество нафта, а регулирането на оборотите, да става с увеличаване на количесвото въздух и газ Не си представаям обаче как си взаимодействат двете горива, при съвместното си изгаряне, като се има предвид, че имат доста различна топлотворна способност. Темата обаче ми е доста интересна и бих искал да се образовам по въпроса, но досега не съм попадал на подходящи източници на информация. Ще взема някой ден да си купя билет за автобус и да питам шофьора, къде им слагат газовите уредби на старите рейсове
А на тези, които се притесняват да си сложат АГУ на пълен инжекцион, ще кажа само: ДАВАЙТЕ СМЕЛО, НЯМА СТРАШНО!!! Единственото, което ще се промени е това, че ще давате минимум 2 пъти по-малко пари за гориво. И аз в началото имах известни притеснения по въпроса, но в момента, в който събрах достатъчно пари, за АГУ и притесненията ми се изпариха - явно допреди това просто съм си намирал оправдание. На мен уредбата ми излезе 300лв. без монтаж, но може да се мине и по-евтино, ако се купи нормална бутилка, а не тороидална. Иначе с монтаж предполагам, че ще е около 400-500лв, в зависимост от мястото, където ще я монтират и от това, каква марка е уредбата и какви "екстри" има. Естествено има и уредби за по 1200-2000лв., ама незнам, дали си струва, да се слага газов инжекцион, при положение, че караме коли (поне аз) за по 5000лв.
Редактирано от Moxy_78O на 09.06.05 01:17.
|