| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: Данни през EDGE = не работят входящи разговори [re: checho] | 
                 |  
| Автор | 
Stefan Pan (М&М) | 
 |  
| Публикувано | 11.07.12 04:07 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				Преди да прочета какво са ти отговорили другите, ще ти кажа така - ЕДГЕ е 2Г. При 2Г не могат да вървят едновременно и данни, и телефония, ако не се изказвам твърде лаически.
 За това ми е много интересно, че при другите оператори прекъсва активната сесия, за да се даде път на телефонията. Искам да те питам проверявал ли си го сериозно това и можеш ли да го кажеш със сигурност?
 Питам те, защото аз имам богат опит с ползване на 2Г като основен нет и мога да ти потвърдя, че навсякъде при Виваком данни и телефония не могат да вървят едновременно при 2Г и по време на трафик, входящите повиквания са невъзможни. Понякога, обаче, много радко и без всякаква закономерност, се е случвало по време на активна сесия някое входящо повикване да пробие. Но съм си го обяснявал с някое моментно прекъсване на трафика и съвпадението на входящото повикване с този момент.
 Разбира се, е напълно възможно самият оператор да може да направи такива настройки на мрежата, че при иницииране на входящо повикване да прекъсва трафика и да пуска повикването с приоритет.
 В такъв случай потвърждавам, че при Виваком това го няма.
  ------------------------
 Слушай беззвучието...
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |