| 
	
 | 
	
          | 
            
 |  
        | 
         
        
  
        
					
				
			 
				Ако има в клуба познаващи системата , моля за съвет.
 Та случаят е следният - в края на юни пуснах заявление за пренос на фиксиран номер от Виваком към М-тел. Съществуващият план е БТК у дома 150, т.е. няма договор, лизинги и т.н., сметките се плащат редовно. И се започна едно мотаене и до сега и отговори от типа на некоректен формат, непълни данни и безкрайни посещения на местните офиси на двете фирми и разговори на 123 и *88, като никой не казва какво е точно проблемното. Данните за един абонат едва ли са голям масив информация, който не може бързо да бъде сверен и конкретизиран.
 Изобщо нещо може ли да се направи, щото този процес на практика може да продължи безкрайно ?
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |